اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رابعه اسکویی در «قجرزاده‌ها»/ بازی علی انصاریان در فیلم «کولبرف» + عکس

نخستین تصویر از زنده‌یاد علی انصاریان در فیلم «کولبرف» منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم «کولبرف» به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی که چندی پیش در سکوت خبری فیلمبرداری شد و اکنون اولین عکس از زنده‌یاد علی انصاریان در این فیلم منتشر شده است.

«کولبرف» اولین فیلم بلند  منصوری در مقام کارگردانی است که حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، پیام احمدی نیا، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجد و زنده‌یاد علی انصاریان در آن ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم آبان‌ماه ۹۹ در سکوت خبری در یکی‌ از شهرهای مرزی ایران فیلمبرداری شد اما برای ضبط یک تک‌سکانس به تغییر فصل احتیاج بود که هفته‌ گذشته میسر شد. با پایان کامل فیلمبرداری، به زودی مراحل فنی پس از تولید آغاز خواهد شد.

بازی زنده‌یاد علی انصاریان در این فیلم تمام شده اما ضبط صدای وی برای یکی از سکانس‌ها مانده بود که قرار است با تغییر کوچکی در فیلمنامه از صدای شخص دیگری استفاده شود.

میلاد منصوری سابقه ساخت ۵ فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی «علی‌البدل» و «پایتخت پنج» را در کارنامه خود دارد.

 

* رابعه اسکویی با «قجرزاده‌ها» به تلویزیون می‌آید

تله‌فیلم «قجرزاده‌ها» به نویسندگی سوسن اجلالی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی سعیدزاده، فیلمی کمدی است که سعیدزاده به تازگی پروانه ساخت آن را از وزارت ارشاد دریافت کرده است.

آتش تقی‌پور و رابعه اسکویی از بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند که پیش‌تولید آن آغاز شده است.

در خلاصه‌داستان این فیلم کمدی،که با موضوع تحکیم بنیان خانواده و در یک عمارت قجری روایت می‌شود، آمده: «اردشیرخان پدر و صاحب عمارت، چند اولاد ناخلف دارد که در تلاش برای تصاحب عمارتند، روزی یکی از عروس‌ها تصمیم می‌گیرد برای پدر که تنهاست، همسری بگیرد تا خودش را در دل او جا بکند».

«قجرزاده‌ها» نخستین فیلم کمدی سعیدزاده پس از ساخت دو اثر مذهبی است که با همکاری سازمان بسیج هنرمندان تهران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تولید خواهد شد.

«قجرزاده‌ها» با مدت‌زمان ۹۰ دقیقه برای پخش از تلویزیون، سینمای خانگی و هنر و تجربه آماده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول