اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حذف بانوان نامی‌نو از لیگ برتر بسکتبال/ آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب‌آهن

پیروزی نامی‌نو در لیگ برتر فوتسال بانوان، مشخص شدن آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب‌آهن و حذف نامی‌نو از لیگ برتر بسکتبال بانوان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان در روز گذشته بود.

حذف بانوان نامی‌نو از لیگ برتر بسکتبال/ آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیروزی نامی‌نو در لیگ برتر فوتسال بانوان، مشخص شدن آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب‌آهن و حذف نامی‌نو از لیگ برتر بسکتبال بانوان از مهم‌ترین اخبار ورزشی اصفهان در روز گذشته بود.

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم‌های اصفهانی نامی‌نو و هیأت فوتبال اصفهان نیز به مصاف حریفان رفتند و به یک برد و شکست رسیدند.

بانوان نامی‌نو که مهمان پویندگان فجر شیراز بودند در پایان موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کنند؛ هیأت فوتبال اصفهان اما در ادامه عملکرد ضعیف خود با نتیجه ۷ بر صفر مقابل اسفراین شکست خورد.

زمان معرفی سرمربی جدید ذوب‌آهن مشخص شد

مجتبی فریدونی در خصوص آخرین تصمیمات هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از پایان همکاری با رحمان رضایی، چند گزینه را بررسی کردیم، دو گزینه را با اولویت انتخاب کردیم که مذاکراتمان را از امشب یا فردا شروع می‌کنیم و در نهایت تا روز سه شنبه آن را نهایی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: روز یکشنبه میلیچ کرچیچ هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه از بین فرهاد مجیدی و هومن افاضلی کدام یک گزینه اول است، عنوان‌کرد: من نام کسی را نبردم، در این مدت اسامی زیادی مطرح شده که به گوش ما نخورده و حتی به آن‌ها فکر نکردیم؛ هرکس از خواسته‌ها و آرزوهای خودش صحبت می‌کند تا روز سه شنبه گزینه نهایی را اعلام می‌کنیم.

فریدونی در پایان در مورد اینکه آیا گزینه موردنظر در راه اصفهان است، گفت: نه.

حذف بانوان نامی‌نو در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال

در مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان تیم‌های پالایش نفت آبادان و نامی‌نو اصفهان در سومین دیدار به مصاف هم رفتند.

پالایش نفت آبادان در بازی رفت مقابل نامی‌نو شکست خورد اما با توجه به بردی که روز گذشته مقابل حریف داشت، بازی سوم تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی را تعیین می‌کرد که این دیدار برگزار شد.

نفت آبادان در بازی سوم با نتیجه ۵۶ بر ۵۲ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد، پیش از این صعود مهرام، نارسینا و گروه بهمن به نیمه نهایی قطعی شده بود.

پیروزی سپاهان در دور برگشت لیگ برتر هندبال

در نخستین روز مسابقات دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان بود که موفق شد ۳۲ بر ۲۸ پرسپولیس را شکست دهد.

در آخرین دیدار روز نخست مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال دو تیم زغال سنگ طبس و ذوب‌آهن اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم زغال سنگ طبس موفق شد این بازی را با نتیجه ۲۷ بر ۲۰ پشت سر بگذارد.

با پایان مسابقات روز نخست دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال تیم های نیروی زمینی شهید شاملی با ۲۱، صنعت مس کرمان با ۱۸ و فولاد سپاهان اصفهان با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند؛ تیم های زغال سنگ طبس با ۱۰، ذوب آهن و فراز بام خائیزدهدشت با ۹ امتیاز رده های پنجم تا ششم را در اختیار دارند.

هشتمی بانوان ذوب‌آهن در لیگ برتر هندبال

در دومین دیدار روز پنجم دور برگشت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲۶ بر۲۵ به سود فیروزآباد به پایان رسید.

دیدار پرسپولیس بهبهان و ذوب‌آهن اصفهان هم که پیش از این سقوط این دو تیم به لیگ دسته یک هندبال بانوان قطعی شده بود و باید برای تعیین مقام هفتم و هشتم برگزار می شد به علت انصراف ذوب‌آهن برگزار نشد؛ بنابراین پرسپولیس هفتم و ذوب‌آهن هشتم لیگ شدند. 

انتهای پیام/63090/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول