اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راهپیمایی موتوری و ماشینی با شور و شکوه برگزار شد

امام جمعه نطنز گفت: به خاطر محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت جمعیت مقدور نبود اما راهپیمایی به صورت موتوری و ماشینی با شور و هیجان و شکوه برگزار شد که چشم جهانیان از این همه وحدت و همدلی خیره ماند.

راهپیمایی موتوری و ماشینی با شور و شکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز با گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: آمریکا دو سال پیش اعلام کرد که ایران اسلامی جشن ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، اما دشمن دید که امسال ۴۲ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

امام جمعه نطنز افزود: امسال به خاطر محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت جمعیت مقدور نبود، اما در ابتکاری بسیار خوب راهپیمایی به صورت موتوری و ماشینی با شور و هیجان و شکوه برگزار شد که چشم جهانیان از این همه وحدت و همدلی خیره ماند.

وی تصریح کرد: چله دوم انقلاب را آغاز کردیم و باید با قدرت و قوت راه انقلاب را ادامه دهیم، دشمن تصمیم گرفته که ما را از صحنه کنار بگذارد، اما وحدت و همدلی باعث می‌شود که ما این راه را ادامه بدهیم و حفظ و تقویت نظام جزء کارهای اصلی است که باید آن را انجام دهیم.

یعقوبی بیان کرد: امسال در طول دهه فجر و به همت ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هر شب برنامه‌های فرهنگی مذهبی و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مساجد برگزار شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

 امام جمعه نطنز با بیان اینکه در آستانه روز اقتصاد مقاومتی هستیم و باید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و از دشمن ترسی نداشته باشیم، عنوان کرد: باید با استفاده از نیروی جوان و دانشمندان جوان و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، به شکوفایی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: البته دشمن تحت عنوان چپ و راست به دنبال دو قطبی‌سازی است، در جریان‌ها، تصمیم‌گیری‌ها، برجام و  اقتصاد مقاومتی راه ما مشخص است، اما دشمن می‌خواهد با دو قطبی‌سازی‌ها ما را روبه روی هم قرار دهد؛ تنها راه پیروزی حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه است.

یعقوبی با اشاره به برجام گفت: در برجام راه ما مشخص است، ما تعهدات خودمان را انجام دادیم و اگر کسی در برجام بدهکار باشد، دولت آمریکاست که بزرگترین بدهکار برجام است و الان در برجام توپ در زمین آمریکاست، موضع ما هم مشخص است، آن‌ها باید تحریم‌ها را کامل از بین ببرند و حق شرط گذاشتن ندارند و باید فوراً تحریم‌ها را برگردانند.

امام جمعه نطنز با اشاره به کسب مقام اول کشوری آموزش و پرورش شهرستان نطنز در بین ۴۴۹ شهر و منطقه در سال ۹۹ در ارزیابی شاخص‌های ۲۰ گانه که توسط وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته گفت: مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگیان و خیران مدرسه‌ساز در این امر زحمات ارزشمندی را متحمل شدند که امیدواریم راه مدرسه‌سازی توسط خیران که در نطنز به صورت بسیار عالی در حال انجام است، ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /۶۳۰۲۵/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول