اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تکیه دادن برغرب تکیه بر باد است/ آمریکا حق گذاشتن پیش‌شرط برای برجام ندارد

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: سیاست‌های منفعلانه در برابر آمریکا و غرب طرف‌های غربی را زیاده‌خواه می‌کند؛ در قضیه برجام آنچه که رفت عزت کشور بود و مردم فهمیدند که تکیه‌ بر غرب تکیه دادن بر باد است.

تکیه دادن برغرب تکیه بر باد است/ آمریکا حق گذاشتن پیش‌شرط برای برجام ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مسؤولان برای احیای چهار زمین چمن خشک‌شده فوتبال شاهین‌شهر اقدام و جوانان را جذب مکان‌های ورزشی کنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر که هفته گذشته نیز این درخواست را از مسؤولان سیاسی، اقتصادی و ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه کرده بود، افزود: ورزش از معروفات است و عامل مهمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و سلامت‌سازی جامعه است.

وی از مسؤولان خواست که برای گرانی‌های افسارگسیخته در شاهین‌شهر چاره‌جویی و نظارت‌ها را بیش‌تر کنند و گفت: قیمت‌های انواع میوه در ماه‌های پایانی سال در حالی افزایش‌ یافته است که تحرک کافی برای مقابله با گرانی‌ها دیده نمی‌شود و مردم را در تهیه میوه و صیفی دچار مشکل کرده است.

هاشمی سفر قالیباف به مسکو و تحویل پیام مهم مقام معظم رهبری را از این‌جهت بااهمیت دانست که راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران توجه بیش‌ از پیش به شرق به‌ خصوص کشورهای همسایه، چین و روسیه است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر اضافه کرد: در این سفر برخی از غرب‌زدگان داخلی با قضاوت‌های عجولانه، بی‌محتوا و حاشیه‌سازی تلاش کردند سفر رئیس مجلس شورای اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند، اما این عده بدانند که مواضع نسنجیده‌شان برای ملت ایران هزینه‌آفرین است.

وی تأکید کرد: دولت‌های آمریکا همواره در قبال واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران خطای محاسباتی داشتند، دولت‌مردان این رژیم در دوران تحمیل جنگ هشت‌ ساله صدام علیه کشورمان، شکست‌های راهبردی سه سال اخیر، فتنه سال 88، جنگ یمن،  و فتنه داعش در کشورهای سوریه، عراق و لبنان، همواره دچار اشتباه و شکست محاسباتی بودند.

هاشمی به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص برجام این‌گونه اشاره کرد که آمریکا که به تعهدات برجامی خود عمل نکرد و از آن خارج شد، این کشور حق گذاشتن پیش‌شرط ندارد و ایران است که حق دارد شروط به گذارد؛ جمهوری اسلامی ایران زمانی به تعهدات برجامی خود برمی‌گردد که تحریم‌های آمریکا کامل لغو و راستی آزمایی شود.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر دولت‌مردان و دستگاه دیپلماسی را از سیاست‌های منفعلانه در برابر آمریکا و غرب و در موضوع هسته‌ای برحذر داشت که ادامه این سیاست‌ها، طرف‌های غربی را زیاده‌خواه می‌کند؛ در قضیه برجام آنچه که رفت عزت کشور بود و مردم فهمیدند که تکیه‌ بر غرب تکیه دادن بر باد است.

وی فرارسیدن ماه رجب را تبریک گفت که عبادت در این ماه پاداش فراوانی نزد پروردگار متعال دارد ؛ اولین شب جمعه این ماه که به شب آرزوها هم شهرت دارد اهمیت ویژه‌ای نزد مؤمنین دارد.

هاشمی سالگرد شهادت حسن‌البنا از مبارزین علیه استکبار در مصر و عماد مغنیه از رهبران جبهه مقاومت را گرامی داشت و درباره  شهید مغنیه این نکته را گفت که وجود این شهید و طراحی‌های بی‌نظیر او ضربات بسیاری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد.

امام‌ جمعه شاهین‌شهر به خانواده‌های شاهین‌شهری این‌گونه خطاب کرد که با شیوه تربیت ولایی و قرانی می‌توانند برای خود و فرزندانشان سعادت بیاورند، زوجین در خانواده و خانه‌های خود باهم مهربان باشند و خانه را محل آرامش خود قرار دهند و سوهان روح یکدیگر نباشند.

وی تأکید کرد: خانواده‌های ایرانی با تقویت بنیان‌های دینی  عبادی و عاطفی، سنگر نفوذناپذیری در برابر تهاجم براندازانه غرب می‌شوند ؛ در مقابله با شبیخون فرهنگی غرب هرکسی که اقدام کند حکم یک جهادگر را دارد.

انتهای پیام/63098/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول