اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازسازی ۱۲ بیمارستان ارتش در کشور/۳ بیمارستان از صفر ساخته می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از بازسازی ۱۲ بیمارستان ارتش در کشورخبر داد و گفت: سه بیمارستان از صفر ساخته می‌شود.

بازسازی ۱۲ بیمارستان ارتش در کشور/۳ بیمارستان از صفر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر کیومرث حیدری ظهر امروز در آئین افتتاح طرح بازسازی بیمارستان ۵۵۴ ارتش زنجان اظهار کرد: ۵۶ بیمارستان زیر مجموعه نیروهای مسلح از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش فعالیت می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ۲۸ بیمارستان ارتش در کشور فعالیت می‌کند، بیان کرد: این تعداد شامل ۵٠ درصد بیمارستان‌های نیروهای مسلح می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات جهادی در حوزه پزشکی و بهداشتی عنوان کرد: دو طرح دارالشفا و حضرت زینب (س) در این نیرو اجرایی می‌شود.

امیر حیدری با اشاره به اینکه طرح حضرت زینب در سه مولفه و بعد اجرایی می‌شود، عنوان کرد: کهنه زدایی و نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها، بهبود تجهیزات پزشکی و تربیت نیروی انسانی از جمله بخش‌های این طرح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه بازسازی 12 بیمارستان در حال انجام است، گفت: سه بیمارستان ارتش در ارومیه، شیراز و کرمان از صفر بازسازی می‌شود.

 ۷۰ درصدی تخت‌های‌ بیمارستانی ارتش در پیک کرونا اشغال بود​

امیر حاتمی نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تحریم حداکثری و مسئله کرونا ایران را درگیر کرده بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دو نعمت سلامتی و امنیت بیان کرد: تجربه حس ناامنی و حمله گروهک تروریستی داعش زمینه درک زحمات نیروهای مسلح را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا قدر نعمت مجهول سلامتی را درک کردیم، ادامه داد: قدردان زحمات مدافعان سلامت بوده و به روح شهدای این بخش ادای احترام می‌کنیم.

سردار حاتمی با اشاره به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا 70 درصد تخت‌های ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت، بیان کرد: ایام کرونا فرصتی برای زدودن کهنگی از چهره بیمارستان‌های ارتش است.

وزیر دفاع با بیان اینکه بیمه در این ایام خوب عمل کرده است، افزود: با تلاش همه بخش‌ها امروز پیک کرونا را سپری کرده‌ایم.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول