اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

حمایت تمام قد پسر کرایف از لاپورتا برای ریاست باشگاه بارسلونا

پسر اسطوره باشگاه بارسلونا از لاپورتا برای ریاست مجدد در باشگاه بارسلونا حمایت کرد.

حمایت تمام قد پسر کرایف از لاپورتا برای ریاست باشگاه بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، یوردی کرایف پسر یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا درباره اینکه اگر پدرش زنده بود به کدام یک از 3 کاندیدای ریاست باشگاه  بارسلونا رای می‌داد، صحبت کرد.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود و برای این انتخابات کمتر از 20 روز باقی مانده است. ویکتور فونت، تونی فریسکا و خوان لاپورتا 3 کاندیدای ریاست جدید باشگاه بارسلونا هستند.

پسر کرایف در همین زمینه در مصاحبه با نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا گفت: بدون شک اگر پدرم زنده بود به لاپورتا رای می داد. پدرم همیشه می گفت انتخاب من برای ریاست بارسلونا لاپورتا است. پدرم از حامیان لاپورتا بود و همیشه با او در رابطه بود و همکاری های زیادی در مناسبت های مختلف با او داشت.

وی افزود: باید بارسلونا و هوادارانش احساس فخر کنند نه احساس ترس. تمام بازیکنان کنونی و بازیکنان سابق بارسلونا از خوبی لاپورتا تعریف می کنند و این کار آسانی نیست که رضایت همه را جلب کنید.

یوردی کرایف درباره احتمال انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن هم گفت: بازیکن تصمیم گیرنده نهایی است. می‌بینم نیمار همبازی سابقش به او پیشنهادی وسوسه کننده برای انتقال به پاریس داد و همه چیز می تواند ممکن باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول