اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لاپورتا: کومان اسلحه روی قلب ما نگذاشته است/جذب آلابا را دنبال می کنیم

کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا گفت: به کومان اعتماد داریم و ژاوی در آینده مربی بارسلونا خواهد شد.

لاپورتا: کومان اسلحه روی قلب ما نگذاشته است/جذب آلابا را دنبال می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، خوان لاپورتا، کاندیدای اصلی ریاست باشگاه بارسلونا در جدیدترین مصاحبه اش درباره امضای قرارداد با دیوید آلابا مدافع بایرن و گزینه اصلی رئال برای تقویت خط دفاعش در تابستان صحبت کرد.

لاپورتا در مصاحبه با نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا گفت: به نظرم رئال مادرید تا الان قراردادی با آلابا امضا نکرده است. اولین چیزی که درباره مدیر فنی باشگاه صحبت می کنم درباره آینده آلابا و نحوی جذب او است.

وی درباره جذب اریک گارسیا بازیکن سیتی گفت: کومان به من خبر داد که به این بازیکن علاقه مند است. اما او وضعیت مالی باشگاه را نیز درک می کند و اسلحه روی قلب ما نگذاشته است که حتما باید این بازیکن را جذب کنید.

لاپورتا درباره آینده کومان و امضای قرارداد با ژاوی به عنوان مربی، گفت: کومان اکنون با ما قرارداد دارد. او یکی از ستاره های سابق بارسلونا است و به دنبال راهی است که طرفداران تیمش را خوشحال کند. درباره ژاوی باید بگویم او یکی از پایه های اصلی بارسلونا است. او در آینده بدون شک مربی بارسلونا می شود ولی در شرایط کنونی ما به دنبال تشویق کومان و بازیکنان برای کسب نتایج بهتر هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول