اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انقلاب اسلامی ودیعه‌ شهداست/ ادای دین به شهدا با صیانت از انقلاب میسر است

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی است که مردم ما در 42 سال اخیر به خوبی از این ودیعه الهی صیانت کرده‌اند و الحق ادای دین خود به شهدا را کامل کرده‌اند.

انقلاب اسلامی ودیعه‌ شهداست/ ادای دین به شهدا با صیانت از انقلاب میسر است

حسین رئیسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ودیعه ای الهی است و امت بزرگ ایران اسلامی باید به عنوان امت برگزیده عصر خویش شکرگزار این نعمت باشد که خداوند آنان را شایسته پرچمداری این نهضت الهی و مقدس قرار داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران متمایز از سایر انقلاب‌هایی است که در دنیا رخ داده است. 

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت با تصریح بر این که یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران، شباهت های آن با ظهور اسلام است و همین مسئله به آن جامعیت و مانعیت بخشیده است، عنوان کرد:  ارکانی که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب ها متمایز می سازد سه رکن اساسی ایدئولوژی ، امت و رهبری است که دیگر انقلاب‌ها از آن بی بهره بوده اند و اتفاقاً رمز مانایی این انقلاب الهی نیز همین سه رکن است‌.

رئیسی خاطرنشان کرد: اگر عقیده و باور راسخ جامعه ایمانی به اسلام عزیز و رهبری پیامبرگونه امام امت و ایثار و همراهی امت اسلامی در نهضت الهی نبود، هرگز انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و در ادامه هم فقدان هر کدام از این عناصر، انقلاب را بدین جا نمی‌رسانید و امروز الگوی همه جریان‌ها و گرایشهای آزادیخواهی مبتنی بر مولفه‌های اسلامی و اسلام خواهی در سراسر جهان، انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی عنوان داشت: امام امت فرمود که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و این یک رسالت بر دوش تک تک ما است که انقلاب اسلامی را صیانت کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول