اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مردم 220 هزار شهید داده‌اند تا عزت ملی حفظ شود/ مسئولان کاستی‌ها را جبران کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۲۲۰ هزار نفر از بهترین عزیزان خود را به مسلخ عشق بردند تا بتوانند عزت ملی خود را حفظ کنند، گفت: مردم همچنان پای انقلاب هستند؛ مسئولان هم باید کاستی‌ها را جبران کنند.

مردم 220 هزار شهید داده‌اند تا عزت ملی حفظ شود/ مسئولان کاستی‌ها را جبران کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان مازندران که بعد از رژه خودرویی و موتوری به صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم مردم مازندران یکی از انقلابی‌ترین و ولایت‌مدارترین مردم ایران هستیم و در میان راه مشاهده کردیم با چه شور، هیجان و روحیه بالایی با حضور راهپبمایی مراتب وفاداری خود را به انقلاب و شهدا نشان دادند.

وی افزود: قبل چهل سالگی انقلاب تصور دشمنان بر این بود که این انقلاب به چهل سالگی نخواهد رسید و  جان‌بولتن در تیرماه سال ۹۶ اعلام کردند انقلاب جشن ۴۰ سالگی نخواهند دید و عید کریسمس را در تهران برگزار خواهند کرد ولی اکنون می‌بینیم که انقلاب اسلامی ۴۲ سالگی را سپری کرده و آمریکایی‌ها هنوز نتوانستند به آرزوی غیرالهی و شیطانی خود برسند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: عامل نخست این پیروزی رهبری حکیمانه هوشمندانه امامین انقلاب است که این مسئله حقیقتی است که نه ما که عاشق انقلاب هستیم حتی خبیث‌ترین افراد به این نکته اذعان دارند که نقشه‌های دشمنان توسط بالاترین مجریان ماهر با سخنرانی یک‌ساعته امام و رهبری خنثی می‌شوند و این گفته وزیر امور خارجه آمریکا است و اینکه در ارتباط با در ارتباط با نفوذ رهبری هوشمندانه رهبر ایران در نیز هشدار می‌دهند.

این مسؤول تصریح کرد: تا زمانی‌که در تبعیت رهبری و اجرای سیاست‌های رهبری بکوشیم این زنجیره ادامه دارد و شکست آمریکا حتمی است.

حسنی ادامه داد: عامل دوم حمایت‌های بی‌دریغ مردم از سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این نقطه قوت ملت ایران است که مردمی‌ترین ملت هستند.

وی به ارتقای صنعت دفاعی کشور تا مرز بازدارندگی اشاره کرد و افزود: امروز ما سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی کشور هستیم، روزی به ما سیم خاردار نمی‌دادند ولی امروز هیچ بیگانه‌ای نمی تواند دیگر پایش را به مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشور بگذارد و حتی تاوانش را پس می‌دهد.

دوران بزن دروری تمام شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  اضافه کرد: پهپاد آمریکایی که قصد داشت وارد کشور شوند  اما به آنها ثابت شد که ایران جای شیران است و اگر کسی با منافع ملت دربیفتد سیلی محکمی خواهد خورد و امروز دوران بزن دروری تمام شده است.

حسنی به موفقیت‌های صنعت دفاعی ایران اشاره کرد و گفت: در عین الاسد گفتند و زدند و هیچکس را در دنیا سراغ ندارید که پایگاه‌های آمریکایی را زده باشد جز ایران اسلامی که این مهم به دستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه امروز از نظر قدرت نظامی و دفاعی در نقطه قدرت و قوت هستیم، اظها کرد: اگر چنانچه کسی اشتباه کند و ما را بیازماید پاسخ بسیار پشیمان کننده را دریافت خواهد کرد و تمام توطئه‌های دشمنان با هوشیاری رهبری و آمادگی نیروهای مسلح خنثی شده و درس عبرتی برای سایران شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این مردم ما برای خدا هر چه داشتند پای کار آوردند و ما سر سفره خانواده‌های شهدا هستیم و مدیون آنان هستیم؛ چون برای خداوند وارد میدان شدند و  آنها رفتند تا از عزت ایران اسلامی دفاع کنند و برای خدا از همه داشته‌هایشان صرف‌نظر کردند و تا زمانی که مردم همین روحیه انقلابی‌گری را ادامه دهند یقینا نصرت‌های الهی نیز تداوم خواهد داشت.

حسنی یادآور شد: حقیقتا امروز شور و هیجان از مردم متدین مردم مازندران در راهپیمایی دیدم خدا می‌داند که اشک در چشمانم حلقه زد.

ملتی مقاومت‌تر از ملت ایران سراغ نداریم

وی با بیان اینکه پنجمین عامل شکست آمریکا در براندازی نظام جمهوری اسلامی مقاومت حداکثری مردم ایران در برابر فشار ظالمانه آمریکا است، اظهار کرد: این فرمان قرآن است هر کس در راه خدا مقاومت کند پیروزی با اوست، ما ملتی مقاومت‌تر از ملت ایران سراغ نداریم این فشارهای اقتصادی بر ملت ایران وارد شده بر هر ملتی وارد می‌شد آن ملت از هم می‌پاشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  تصریح کرد: ملت ایران فشارهای اقتصادی، دارویی و سایر را به‌خاطر فشار تحریم ظالمانه تحمل کردند اما هرگز دست ذلت را بالا نبردند و باید بدانند پاداش مقاومت، عزت است هر ملتی که بخواهد عزیز باشد، باید مقاوم باشد.

حسنی به اراده آهنین ملت بزرگ ایران که همچون کوه استوار است، اشاره کرد و افزود: این همه فشارهای ظالمانه و توطئه‌ها تحملش سخت است و ما متوجه هستیم، تورم،گرانی، بیکاری و سایر پیامدهای سختی برای ایران داشته ولی همه این مسائل را مردم ما تحمل کردند.

وی بیان کرد: مقاومت حداکثری در برابر فشار حداکثری راهبردی بوده که رهبری برای ایستادگی در برابر دشمن ترسیم کردند و امروز دیگر صحبت از فشار حداکثری نیست و امروز باید به دنبال مذاکره حداکثری برویم که خود در جای خود قابل بحث است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۲۲۰هزار نفر از بهترین عزیزان خود را به مسلخ عشق بردند تا بتوانند عزت ملی خود را حفظ کنند، گفت: اما نکته‌ مهمی که وجود دارد این است که هدایت‌ها و تدابیر رهبری بر دو بخش است که یک بخش آن متوجه مردم و بخشی دیگر متوجه مسؤولان است آنچه که در ارتباط با مردم بوده ۱۰۰ درصد اجرایی شده و بخش دیگر در ارتباط با مسؤولان با کاستی‌هایی مواجه شده است که لازم است در این زمینه اهتمام صورت گیرد.

وی بیان کرد: ما منکر تلاش‌های مسؤولان نیستیم اما اگر راهبرد اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا می‌شد امروز همه این تحریم‌ها بی‌اثر می‌شدند که ضرورت دارد بیشتر به این مسائل توجه شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در پایان گفت: مردم ما با تمام وجود اعلام کردند به عشق همه شهیدان در صحنه هستند و امروز نیز بار دیگر حماسه عظیمی رقم خورد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول