اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هیچ چیز نمی‌تواند مانع علاقه مردم به انقلاب اسلامی شود

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان داد هیچ چیز نمیتواند مانع عشق مردم به انقلاب اسلامی شود.

هیچ چیز نمی‌تواند مانع علاقه مردم به انقلاب اسلامی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،  سرتیپ دوم نعمت‌الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان  در حاشیه راهپیمایی اهواز به خبرنگار فارس گفت: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی پایانی بر تحقیر مردم ایران بود.

وی افزود:  ۴۲ سال است که مردم سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند امروز هم شاهدیم علی رغم شیوع کرونا و منع راهپیمایی بصورت پیاده‌روی از سوی مجموعه‌های بهداشت و درمان، مردم با استفاده از خودروهای شخصی با تمام توان در این راهپیمایی شرکت کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: این حضور پرشکوه مردم به دنیا نشان داد که هیچ چیز نمی تواند مانع عشق مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شود.

وی ادامه داد: امروز برای بار دیگر مردم فهیم ایران اسلامی با امام و ولایت، عهد و پیمان بستند و با آرمان‌های اصیل انقلاب تجدید میثاق کردند.

باقری تصریح کرد: این عهد و پیمان ان‌شاالله تا زمان پیروزی نهایی که سپردن پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولیعصر(عج) برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول