اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

روایت حسینی از فعالیت‌های جناحی دولتمردان با امکانات بیت‌المال/ فضاسازی برای مشارکت بالا در انتخابات اهمیت زیادی دارد

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: افرادی در انتخابات سال ۱۳۹۲ ترس از نظامیان را القا کردند و این افراد دائما واژه‌سازی می‌کنند و با امکانات بیت‌المال در حال فعالیت جناحی هستند.

روایت حسینی از فعالیت‌های جناحی دولتمردان با امکانات بیت‌المال/ فضاسازی برای مشارکت بالا در انتخابات اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد حسینی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان اظهار داشت: ایجاد امید در مردم، بیان توانمندی‌های جبهه انقلاب و زنده کردن روح امید در جامعه، تبیین این مسئله برای مردم که انتخاب آنها در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند تاثیر بسیار فراوانی در آینده کشور داشته باشد، از اهم وظایف است.

وی افزود: معاون اول رئیس جمهوری می‌گوید ما باید در سیاست‌های داخلی و خارجی کشور تجدیدنظر کنیم زیرا مردم ناراضی هستند اما باید گفت مردم از عملکرد شما ناراضی‌اند و اگر آنگونه که رهبری فرمودند عمل می‌کردید مشکلات کنونی را نداشتیم اما اکنون شما راه خود را رفته‌اید و تمایل دارید بگوئید فقط ترامپ اینگونه بود و دوباره مردم را سرکار بگذارید.

وی افزود: سال آینده کنگره بزرگداشت دو استاد بزرگ دانشگاه مذاهب اسلامی؛ شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و استاد آیت‌الله سید محمدباقر حکیم برگزار می‌شود که امیدواریم سبب ایجاد پیوندی بین سنندج و نجف شود زیرا که این دو بزرگوار به راستی طلایه‌داران ایجاد وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی بوده‌اند. 

حسینی بیان کرد: بر اساس فرمایش رهبرب ما باید مراقب صحبت‌هایمان باشیم و توهین به کسی نکنیم اما بدانیم که اصلاح‌طلبان از ۴۲ سال حدود ۳۴ سال در قدرت بوده‌اند و جای بحث دارد که چرا ژست اپوزسیون هم می‌گیرند. 

رئیس دانشگاه مذاهب کشور بیان کرد: کشور با سختی اداره می‌شود و مردم جانشان‌ به لب رسیده است و قوه مجریه باید کارش را درست انجام می‌داد اما ما باید به مردم بگوئیم که اگر انتخاب نادرستی انجام دهید نتیجه‌اش را خواهید دید.

حسینی گفت: ایران ملجا کشورهای اسلامی و ضعفای جهان است و اگر در موضع قدرت باشد تمام جهان اسلام احساس قدرت می‌کند و لذا انتخابات آینده سرنوشت‌ساز بوده و اگر سه قوه هم جهت شوند کارهای بزرگی در کشور انجام خواهد شد.

وی افزود: وزیر مسکن دولت آقای روحانی گلایه می‌کرد چرا زمین رایگان در اختیار محرومین قرار می‌دهید در حالیکه شخصی مانند نیکزاد هم داشته‌ایم که طرح‌های عمرانی فراوانی در کشور انجام داد.

وی ادامه داد: برای یک کشور بسیار زشت است که رئیس جمهور حاضر نباشد به مجلس برود و از بودجه دفاع کند و این وضعیت به بدنه مدیریتی کشور وارد خواهد شد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور افزود: یک رای هر نفر و انتخاب او به معنای انتخاب تمام مدیران کشور است و لذا مردم کشور ما باید در انتخاب خود دقت کنند و تصحیح انتخاب می‌تواند سرنوشت کشور را به سمت درست هدایت کند اما عدم انتخاب آسیب‌های بسیار جدی‌تری دارد.

حسینی افزود: افرادی می‌گویند ما از رئیس جمهور فعلی حمایت کرده‌ایم اما شریک کارهای او نیستیم، این رویکرد اشتباه است  چرا که نقد کنونی شما فایده‌ای ندارد چون چهار سال اول او را دیدید و بازهم حمایت کردید.

وی گفت: فضاسازی برای شرکت در انتخابات بسیار مهم است و مشارکت بالا از اولویت‌های نظام است، باید متدین‌ها وارد صحنه کشور شوند تا پیشرفت‌ها در کشور ایجاد شود در ایران اسلامی نیروهای متدین، انقلابی و متعهد فراوانی داریم که باید پای کار بیایند. 

حسینی خاطرنشان کرد: در کشور کسی که در راس قوه مجریه است اگر کار، تحرک و مواخذه و توبیخ داشته باشد بقیه نیز به حرکت در می‌آیند و کار و تلاش باعث نزول برکات خداوند و برطرف شدن مشکلات و سختی‌ها خواهد شد.

وی گفت: از وظایف کنونی ما روشنگری و شفاف‌سازی برای انتخاب فرد شایسته در انتخابات آینده است که بتواند کشور را به سمت درستی هدایت کند و به معنای واقعی کلمه انقلابی و متدین باشد همانطور که براساس فرموده حضرت امام؛ میزان حال فردی افراد است و باید بر این اساس تبلیغات و جهت‌گیری‌ها صورت گیرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور بیان کرد: افرادی در انتخابات سال ۱۳۹۲ ترس از نظامیان را القا کردند در حالیکه کسانی در دوران دفاع مقدس در سپاه خدمت کرده‌اند نقطه قوت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این افراد دائما واژه‌سازی می‌کنند و با امکانات بیت‌المال در حال فعالیت جناحی هستند.

حسینی ادامه داد: عدم رونق کشور و فشار اقتصادی فراوان بر قشر ضعیف‌ و حتی متوسط جامعه باعث آسیب دیدن همه مردم می‌شود و ایجاد دوگانه‌های کاذب در ذهن افراد بسیار مضر است و باید در شرایط انتخابات مراقب این مسائل باشیم.

وی در پایان گفت: وجود نیروهای انقلابی، متدین و متعهد در راس کشور با الگو قراردادن حضرت آقا و مواضع محکم سبب پیشرفت کشور شده و قطعا چنین کسانی در تمامی زمینه‌ها از جمله زمینه اقتصادی کشور فعالیت می‌نمایند و ایران آبادتری به وجود خواهند آورد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول