اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استقامت مردم ایران به تحقق اقتصاد مقاومتی و ناامیدی دشمنان ختم می‌شود

سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان، سازمان بسیج رسانه اصفهان و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان و جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان ؛در بیانیه‌هایی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن، فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

استقامت مردم ایران به تحقق اقتصاد مقاومتی و ناامیدی دشمنان ختم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن، فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده‌های محروم نشأت گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: امروز با گذشت چهار دهه از این معجزه تاریخی دشمنان به واسطه خطای محاسباتی خود دچار شکست پی در پی و ناکامی در مقابل ملت ایران شدند اما این انقلاب با توکل به خداوند متعال روز به روز به سمت جلو پیش رفته و خواهد رفت و با وجود خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های شیطان بزرگ و اذنابش، ملت رشید ایران، به برکت هدایت ولایت فقیه یک به یک از مانع عبور کرده است.

در بخش دیگر بیانیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان آمده است: در این چهل و دو سال ذره‌ای از دشمنی نظام استکباری با انقلاب ملت ایران کاسته نشده و هرگاه نظام اسلامی حسن نیت نشان داد دشمن خیانت کردند، مردم ما بر این نکته واقف‌اند که همچنان مقاومت، هوشیاری، عدم اعتماد به دشمنان، همبستگی و اتکال به خداوند، سرمایه بزرگی است که برای دستیابی به آینده‌ای روشن بدان نیازمندیم.

در این بیانیه خطاب به نظام استکباری تأکید شده: بدانید ملت ایران، همان‌گونه که در تاریخ پرافتخار انقلاب بارها و بارها نشان داده است، نه از تهدیدهای توخالی هراسی به دل راه می‌دهد و نه تردیدی در پیگیری آرمان‌های الهی انقلاب و به‌کارگیری توان و ظرفیت‌های داخلی به خود راه می‌دهد و این بار یقین دارد راه استقامت به برافراشته شدن خیمه اقتصاد مقاومتی و مأیوس ساختن دشمنان انقلاب برای همیشه خواهد انجامید و قله‌های موفقیت دنیا و آخرت به دست با کفایت فرزندان این انقلاب فتح خواهد شد.

در بخش دیگر این بیانیه تصریح شده است: اکنون و در آستانه سالروز چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و در ایامی که با ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و ولادت بیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، همراه بود برای بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین جشن پیروزی در جهان، در روز ۲۲ بهمن آماده می‌شویم و طبق دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا پیروزی حق علیه باطل را گرامی می‌داریم.

سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی و مدافع امنیت لشکر۱۴ امام حسین(ع) که در دومین سالگرد آن‌ها هستیم، یوم‌الله ۲۲ بهمن را فرصتی مبارک برای تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعت دوباره با ولی‌فقیه زمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) می‌داند.

مسؤولان شرایط را برای راحتی مردم فراهم کنند

سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان نیز در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: مردم ولایت مدار و با ایمان ایران عزیز در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ندای عدالت‌خواه و حق جویانه امام خمینی در مسیر قیام عظیم عاشورا لبیک گفتند و با برچیدن بساط ظلم و بی‌عدالتی رژیم مستکبر و سلطنت‌طلب آن دوران به تشکیل نظام اسلامی آری گفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در سر آغاز سومین سال از گام دوم در حالی به استقبال سالروز پیروزی انقلاب عزت آفرین اسلامی می‌رویم که مردم عزیز و مقتدر ایران با مقاومت و ایستادگی خود در برابر استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار موجب سرافکندگی و عصبانیت دشمنان شده تا بالاترین و سخت‌ترین ابزارهای خود را، از ترور افراد محبوب و دانشمند تا اجرای شدیدترین تحریم‌های ظالمانه،  برای به زانو درآوردن ملت ایران اسلامی استفاده کنند؛ اما مردم غیور و سلحشور با هدایت‌گری رهبر عظیم الشان خود حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در برابر سخت‌ترین توطئه‌های دشمنان تاکنون عبور کرده و با توجهات حضرت بقیت الله ارواحنا فداه در ادامه مسیر نیز عبور خواهد کرد.

سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان ضمن قدردانی و ارج نهادن از ایستادگی و مقاومت چهل و دو ساله ملت فهیم و نجیب ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، از مسؤولان کشور درخواست می‌کند با توجه به بیانات مقام عظمای ولایت و تدبیرهای هوشمندانه شرایط را برای سهولت  مردم عزیز فراهم نماید.

سناریوی دشمن در القای یأس و نا امیدی را در جامعه خنثی خواهیم کرد

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان نیز در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرده‌اند: چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در حالی آغاز می‌کنیم که ملت همیشه قهرمان ایران همانند گذشته با پشت سر گذاشتن سختی‌ها و مشکلات به همه جهانیان به ویژه دشمنان ایران ثابت کردند که تحریم‌ها، سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند اما دست از انقلاب، رهبری و آرمان‌های انقلاب بر نمی‌دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران هر سال این ایام را ارج می‌نهد، تا آنجا که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: هر سال بیست و دو بهمن، ملت ایران ضربه‌ای بر دشمنان وارد می‌کند؛ مثل بهمنی بر سر دشمنان و مخالفان فرود می‌آید. (بیانات ۱۳۹۱/۱۱/۲۸)

اصحاب رسانه استان اصفهان ضمن گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نسل جوان انقلابی را به تأمل و تدبر و مسؤولان نظام اسلامی را به برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن و سرلوحه عمل خود قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب فرا خوانده و بیان کرده‌اند: ما نیز در راستای تحقق این بیانیه اهتمام ویژه خواهیم ورزید و سناریوی دشمن در القای یأس و نا امیدی را در جامعه خنثی خواهیم کرد و خط مشی خود را این فراز از بیانیه گام دوم انقلاب می‌دانیم که رهبر انقلاب فرمودند: «در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتی مسؤولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.

اصحاب رسانه استان اصفهان در چهل و دومین سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و امت انقلابی ایران، تأکید کرده‌اند: با توکل به خداوند قادر متعال و توسل به روحیه جهادی، تخصص و تعهد انقلابی تمام قد در خدمت امت و نظام مقدس اسلامی‌مان می‌ایستیم و با بهره‌مندی از چشمه زلال معرفت و بصیرت کلام امام فرزانه انقلاب، یادگار خمینی کبیر(ره)، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، عرضه می‌داریم که «هستیم بر آن عهد که بستیم» و به عنوان پیش‌گام در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش داده و به کوری چشم دشمنان، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از همیشه جشن می‌گیریم.

رمز عبور از بحران‌ها و مشکلات در ۴۲ ساله گذشته ولایت مطلقه فقیه بوده است

جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کردند؛ در ابتدای این بیانیه آمده است: بدون شک انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ یکی از پدیده‌های منحصر به فرد و واقعه‌ای بی‌نظیر بود که نه تنها منطقه خاورمیانه بلکه کل جهان را تحت تأثیر خود قرار داد به نحوی که تحلیل گران از آن به عنوان انفجار نور و نقطه عطف تاریخ معاصر نامبرده‌اند با پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌های الهی و معنوی امام خمینی(ره) در سراسر جهان طنین‌افکن گردید.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: ایشان با تأسی به آموزه‌های اسلام ناب محمدی بسیاری از مناسبات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان معاصر را عمیقاً متحول ساخت و نظام‌های مادی و الحادی را به چالش کشید و الگوی تازه‌ای به جهانیان ارائه کرد و میلیون‌ها انسان سرگشته در برهوت الحاد و بی‌دینی و گرفتار در دام جاهلیت عصر مدرن را با دعوت به ارزش‌های دین و معنویت رهایی بخشید و عصر جدیدی را آغاز نمود و فرمود این عصر، عصری است که در آن اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی به تعبیر رهبر فرزانه، انقلابی منحصر به فرد است و بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است اکنون با گذشت چهل جشن سالانه انقلاب و چهل دهه فجر یکی از آن دو کانون دشمنی نابود شده و دیگری با مشکلاتی که خبر از نزدیکی احتضار می‌دهد دست و پنجه نرم می‌کند و انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود همچنان به پیش می‌رود.

جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان ضمن تأکید بر توجه به نکات اساسی بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور انقلاب اسلامی، در ادامه یادآوری کرده است: کشور ما به برکت سایه ولایت‌فقیه که بر سر آن بوده و هست توانسته با موفقیت از همه پیچ‌های مهم تاریخی عبور کند اما رمز عبور از تمامی بحران‌ها و مشکلات در ۴۲ ساله گذشته ولایت مطلقه فقیه به عنوان میراث گران‌بهای امام خمینی(ره) بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول