اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان:‌ بگذارید فرانسوی‌ها هر چه می‌خواهند درباره آینده مسی بگویند

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از نیمه نهایی کوپادل‌ری در خصوص شرایط تیم، آمادگی سویا و اظهارات فرانسوی در خصوص آینده مسی صحبت کرد.

کومان:‌ بگذارید فرانسوی‌ها هر چه می‌خواهند درباره آینده مسی بگویند

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارشنبه شب در دیدار رفت نیمه نهایی کوپادل ری بارسلونا میهمان سویا است. رونالد کومان در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی رفت و برگشت است و برای ما خیلی اهمیت دارد در مسابقه فردا نتیجه خوبی بگیریم. ما آنها را به خوبی می‌شناسیم و معتقدم دیدار خوبی خواهد شد. دفاع خوبی دارند ولی همه چیز به عملکرد ما بستگی دارد. آنها قدرتی و بانظم در خط دفاعی بازی می‌کنند و کامل ترین ترکیب ممکن در لالیگا را در اختیار دارند.

وی ادامه داد: مصدومان زیادی داریم و در خصوص برخی بازیکنان نیز نمی‌خواهیم ریسک کنیم. به نظرم 8 یا 9 بازیکن ما در دسترس نیستند و این مسئله مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است.

کومان گفت: باید در خصوص تاکتیک بازی فکر کنیم. با مصدومیت آرائخو، دی یانگ یک خط به عقب می‌رود و اگر او در دفاع مرکزی بازی کند، یک بازیکن در میانه میدان کم خواهیم داشت. باید کسی را پیدا کنیم که در مسابقه فردا شب بتواند در میانه میدان بازی کند.

لیست مصدومان بارسلونا برای دیدار فرداشب را در اینجا بخوانید.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: نمی‌دانم چرا عکس مسی روی رسانه‌های فرانسوی است. اگر آنها می‌خواهند در خصوص آینده لئو صحبت کنند، بگذارید صحبت کنند. سرمربی لیون هم هر چه می‌خواهد بگوید او می‌خواهد بیشتر در رسانه‌ها باشد. ما به این مسائل توجه زیادی نمی‌کنیم و می‌خواهیم روی کارمان تمرکز داشته باشیم.

به گزارش فارس، رودی گارسیا در خصوص ناراحتی بارسلونا در خصوص اخبار انتقال او به پاریس اظهار داشت: کومان باید خجالت بکشید زیرا زمانی که پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده بود، همچنان از خرید ممفیس دپای صحبت می‌کرد. (گزارشی کامل از اتفاقات رسانه‌ای عکس مسی روی روزنامه فرانس فوتبال را در اینجا بخوانید)

کومان گفت: سه شنبه آینده با پاریس بازی خواهیم داشت و باید ببینیم چه اتفاقی در آن دیدار رخ می‌دهد. می‌خواهم که ذهنیت تیم ما رشد کند. کیفیت خوبی داریم ولی در برخی پست‌ها رقابت کم است ولی به هر حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی درباره مصدومیت آرائخو گفت: نمی‌خواهیم در حال حاضر فشار آوریم و باید ببینم ریکاوری او چگونه پیش می‌رود و می‌تواند مقابل پاریس بازی کند یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول