اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دعوای رسانه‌ها پس از عکس جنجالی مسی در فرانس‌فوتبال +تصاویر

پس از پاسخ اسپورت کاتالونیا به عکس جنجالی فرانس فوتبال از مسی با پیراهن پاریس، دعوایی در فضای مجازی به پا شد و بسیاری از خبرنگاران به انتقاد از رسانه بارسایی پرداختند.

دعوای رسانه‌ها پس از عکس جنجالی مسی در فرانس‌فوتبال +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته فرانس فوتبال جلد مجله خود را با عکسی از لئو مسی با پیراهن پاریس منتشر کرد که جنجال بسیاری در فضای مجازی به پا کرد. در پی این اتفاق، امروز اسپورت به این اقدام فرانس فوتبال واکنش نشان داد و آن را «نهایت آزار و اذیت» دانست. رسانه بارسایی مدعی شد روزنامه فرانسوی قصد تحریک بارسا پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد.  (در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

از طرفی طرفداران بارسایی معتقد هستند که صحبت از مسی می‌تواند ذهنیت تیم را بر هم زند و روند مثبت آبی‌اناری‌ها دچار اختلال شود. از طرف دیگر برخی خبرنگاران، اقدام کنونی فرانس فوتبال را به مانند کارهای اسپورت در سال‌های گذشته دانستند و از رسانه کاتالونیایی به خاطر اعتراض بی‌جا انتقاد کردند.

خبرنگاری اسپانیایی که از واکنش اسپورت عصبانی شده بود، اقدام خود این روزنامه در سال 2017 را به تصویر کشید و پاسخ محکمی به آنها داد.

در سال 2017 و زمانی که نیمار از بارسلونا به پاریس رفت، آبی‌اناری‌ها برای خرید «فیلیپه کوتینیو» از لیورپول اقدام کردند که این اتفاق با مخالفت آنفیلدی‌ها مواجه شد. اسپورت در روزهای متفاوت از کوتینیو صحبت کرد و مدعی شد که می‌خواهد به بارسلونا بیاید.

این بازیکن در نهایت در زمستان 2018 به بارسلونا آمد ولی برخی خبرنگار مدعی هستند که رفتار اسپورت در آن سال با اتفاق روز گذشته فرانس فوتبال تفاوتی ندارد.

فیلپه روچی، خبرنگار گازتا دلااسپورت نیز پاسخ محکمی به رسانه بارسایی‌ها داد و از رفتار اسپورت در مواجهه با بازگشت نیمار انتقاد کرد.  

این خبرنگار جلد 55 روز متفاوت اسپورت در تابستان 2019 را منتشر کرد و گفت: آنها 55 بار از بازگشت غیرممکن نیمار به بارسا صحبت کردند ولی تنها یک بار به خاطر رفتن مسی در فرانس فوتبال ناراحت شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول