اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح تیپ مالک اشتر لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جیرفت

با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سردار مطهری فرمانده لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تیپ مالک اشتر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جیرفت افتتاح شد.

افتتاح تیپ مالک اشتر لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار حسین معروفی در مراسم یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و افتتاح تیپ مالک اشتر لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در محل این تیپ در جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والفجر۸ گفت: این عملیات یکی از عملیات‌های سرنوشت‌ساز دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: لشکر ثارالله و فرمانده آن نقش مهمی در این عملیات بزرگ داشتند.

سردار معروفی در ادامه به برخی ابعاد ولایت‌مداری اشخاص پرداخته و افزود: امسال چهل و دومین بهار انقلابی است که موجب فخر مسلمانان است و این انقلاب ادامه نهضت عاشورا است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: عده‌ای خواستند دین را نا کارآمد جلوده بدهند ولی امام عزیز ما گفت «جهموری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر» و این آرمان امام بود.

معروفی در ادامه خاطر نشان کرد: ما فتنه ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم که بدخواهان علیه این نظام فتنه کردند ولی مردم در 9 دی بساط فتنه را برچیدند.

وی ادامه داد: دشمن با شهادت حاج‌قاسم گمان نمی‌کردند که یک قلب را از کار می‌اندازند ولی هشتاد میلیون نفر حاج‌قاسم می‌شوند و بیست و پنج میلیون نفر زیر تابوت حاج‌قاسم می‌ایستند و این تحلیل غلط دشمن بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد : ۴۲ سال، یک ملت مجاهدت کرد نه یک قوم، نه یک مذهب و همه مذاهب و اقوام و جریان‌های سیاسی در تشکیل انقلاب نقش داشتند و نهم دی و روزهای تاریخی دیگر را همین مردم خلق کردند و ما از شیعه و سنی و مذاهب دیگر برای انقلاب شهید داریم.

 معروفی گفت: انقلاب اسلامی سراسر عزت بود و باید انقلاب روزبه‌روز تولید قدرت کند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول