اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف و ضبط ۱۲ تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد با باین این که کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را داشته‌ باشند به جد برخورد خواهد شد از کشف و ضبط ۱۲ تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج خبر داد.

کشف و ضبط ۱۲ تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، باقری‌فرد اظهار کرد: بر اساس‌ گزارشات واصله به سامانه‌ ستاد خبری۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان ،در اقدامی به موقع و بازرسی نامحسوس بازرسان صمت استان و همکاری نیروی انتظامی و پاسگاه دشتروم ، مقدار ۱۲ تن سیمان قاچاق که قصد خروج از استان را داشت کشف و ضبط شد.

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به کمبودهای احتمالی سیمان جهت ساخت و ساز و پروژه‌های عمرانی در استان و تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه فرعی تنظیم بازار استان، روزانه بازار سیمان استان توسط تیم‌های نظارتی رصد و عرضه خارج از شبکه و بدون هماهنگی سیمان از مرزهای استان ممنوع بوده و با متخلفان شدیدترین برخوردها انجام خواهد گرفت.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با قاچاقچیان،گرانفروشان، محتکران، عرضه‌ کنندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را داشته‌ باشند به جد برخورد خواهد شد تصریح کرد؛ که در یک بازرسی کاملا نامحسوس و با همکاری دستگاه محترم قضا  برای این فرد قاچاقچی و عرضه کننده خارج از شبکه، فرم گزارش بازرسی در کمترین زمان ممکن تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

🔹وی تصریح کرد: بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط، بر نحوه توزیع سیمان و قیمت‌های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را، از طریق سامانه  ارتباطی۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و سایر شهرستانهای تابعه گزارش کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول