اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بازدید از ۲۲ هزار اماکن صنفی در طرح ملی ناظران سلامت کرمان

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از بازدید و نظارت بیش از ۲۲ هزار اماکن مختلف صنفی در اجرای طرح ملی ناظران سلامت توسط اعضای جوانان این جمعیت در سراسر استان خبر داد.

بازدید  از ۲۲ هزار اماکن صنفی در طرح ملی ناظران سلامت کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم بابایی با اشاره به اجرای طرح ملی ناظران سلامت در سراسر استان از ابتدای آذرماه سال جاری بیان کرد: این طرح با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۱ اماکن توسط اعضای جوانان بازدید شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح اعضا با توجه به نکات بهداشتی و ایمنی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش دیده‌اند، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحدهای مختلف صنفی نظارت داشته و تذکرات لازم را به آنها ارائه می‌دهند.

 وی با اشاره به بهره‌مندی ۱۴۶ هزار  نفر از اجرای این طرح افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با همکاری نیروهای شبکه بهداشت و درمان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در دو نوبت به مراکز مختلف سرکشی کرده و نتیجه حضور خود را به شبکه بهداشت و هلال‌احمر منتقل می‌کنند.

بابایی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، در کنار وزرات بهداشت تلاش کرده تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند و بر اساس وظایف ذاتی خود، طرح‌های مختلف  را برای قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا اجرا کرده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول