اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آزادی ۶ زندانی پس از حضور مسؤولان قضایی در زندان سمنان

در نتیجه حضور مقامات ارشد قضایی استان در زندان سمنان، ۶ زندانی با بهره‌گیری از مرخصی پایان حبس آزاد شدند.

آزادی ۶ زندانی پس از حضور مسؤولان قضایی در زندان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان به‌اتفاق دادستان مرکز استان، معاونان دادگستری و قضات دادگاه‌های سمنان و با همراهی مدیرکل زندان‌های استان با حضور در زندان مرکزی سمنان با زندانیان به‌صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدجعفر عبداللهی در بازدید خود از زندان مرکزی سمنان با تبریک ایام‌الله دهه فجر، دیدار چهره به چهره مسؤولان قضایی و قضات با زندانیان را در راستای اهداف دستگاه قضا و به‌منظور رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری عنوان کرد.

بررسی پرونده برخی از زندانیان، گفت‌وگوی چهره به چهره با تعدادی از مددجویان، شنیدن مهم‌ترین مشکلات مطروحه از سوی آنان و صدور دستور پیگیری موارد و درخواست‌های طرح‌شده از اصلی‌ترین محورهای این بازدید بود.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان پس از حضور در بندها از جمله بند نسوان، از بخش‌های مختلف زندان مرکزی از جمله بهداری، آشپزخانه، خبازخانه، رختشوی‌خانه بازدید کرد.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان نیز حضور رئیس‌کل دادگستری استان و هیأت همراه در زندان سمنان را فرصتی مناسب برای مددجویان در جهت رفع مشکلات قضایی آنان دانست و گفت: حضور رئیس‌کل دادگستری، دادستان مرکز استان، معاونان و قضات دادگاه‌ها باعث دلگرمی مددجویان و کارکنان زندان است.

در این بازدید، ۳۰ نفر از قضات دادگاه‌های سمنان، با زندانیان متقاضی به‌صورت چهره به چهره به گفت‌وگو پرداختند و پس از بررسی مشکلات و پرونده قضایی آنان، دستورات لازم را صادر کردند.

اعطای مرخصی، رأی باز، مرخصی پایان حبس و ... از دستورات مقامات قضایی بود.

در نتیجه حضور مقامات ارشد قضایی استان در زندان سمنان، آزادی ۶ زندانی بود که با بهره‌گیری از مرخصی پایان حبس حاصل شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول