اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان در اراک ایجاد می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان خبر داد.

مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان در اراک ایجاد می شود

 مرتضی امیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان در استان خبر داد و گفت: اولین جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان در استان مرکزی با همکاری جهاد دانشگاهی استان روز گذشته در محل پردیس جهاد دانشگاهی  اراک برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: هدف از این طرح (راه اندازی مرکز منش) برانگیختن، شناسایی و هدایت جوانان کارآفرینی است، در واقع در این طرح جوانان 18 تا 35 سال به سمتی هدایت می شوند که چگونه به یک ایده بکر و ناب دست بیابند و بعد از آن تیم خود را چگونه تشکیل دهند و در نهایت ایده خود را به یک کسب  و کار نوپا با قابلیت اجرا و جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل کنند.
امیدی گفت: در این  مراکز خدمات تخصصی به افراد خلاق و دارای ایده کسب و کار ارائه خواهد شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این جلسه موضوعاتی چون زمانبندی اجرای طرح، عناوین استارتاپ ها، فضای راه اندازی مرکز و سایر موضوعات مرتبط با طرح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن حمایت همه جانبه از طرح مذکور بیان داشت: انشالله بتوانیم با حمایت و مشارکت جهاد دانشگاهی و مراکز آموزشی قدمی موثر و کاربردی برای جوانان استان برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول