اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رشد بیش از دوبرابری پروژه‌های دهه فجر در تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از رشد بیش از دو و نیم برابری از نظر ریالی پروژه‌های دهه فجر در استان تهران خبر داد.

رشد بیش از دوبرابری پروژه‌های دهه فجر در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عصر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های پردیس اظهار کرد: به نسبت دهه فجر سال قبل خوشبختانه پروژه‌های امسال در استان تهران رشد چشمگیری داشتند و نسبت به سال گذشته و مقایسه آن با یکدیگر بیش از ۲ و نیم برابر از نظر ریالی رشد داشتیم.

وی گفت: اما اعداد پروژه‌ها برای استان پهناور، پرتراکم و حساسی مثل تهران کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم و امروز در این شهرستان طی دهه مبارک فجر حدود ۲ هزار میلیارد تومان در غالب ۸۱ پروژه افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: در حدود ۵۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها مختص به شهردرای پردیس است و روزهای بهتر و فعالیت‌های عمرانی گسترده‌تری را برای مردم پردیس در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی می‌شود.

چراغعلی ادامه داد: اتفاق خوبی که در شرق استان رخ داد اهتمامی بود که برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به خصوص در بخش مسکن مهر داشتند که قابل توجه بود.

وی اضافه کرد: در همین شهرستان اقدامات مؤثری انجام گرفته و مهم‌ترین رویکرد ما در شهرهای اقماری اطراف تهران به ویژه شهر پردیس این است که بخش قابل توجهی از مشکلات پایتخت را کاهش می‌دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: توجه به موضوعات گردشگری یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در این شهر قابل برنامه‌ریزی بود و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور اخبار امیدوار کننده‌ای برای مردم داشته باشیم.

چراغعلی افزود: هیأت دولت مصوبه خوبی در مورد پردیس داشتند و امیدواریم بتوانیم بحث مربوط به مترو و تسهیل در تردد که یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای سفر مردم است را آغاز کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه دولت در روزهای اخیر اخبار خوبی خواهیم داشت تا مترو مسیر قانونی خود را طی کرده و مطالعاتش نهایی شود و برای سال ۱۴۰۰ خبر خوبی در این حوزه خواهیم داشت زیرا ساخت مترو سیاست دولت بوده است اما قرار نیست عده‌ای از این مورد سوءاستفاده کرده و به رفتار روانی دامن بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول