اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برای حل مشکلات حوزهٔ ارتباطات، نیازمند همراهی مسؤولین ملی و استانی هستیم

استاندار قزوین گفت: امروز در حوزه‌هایی از قبیل آنتن‌دهی تلفن‌همراه، اینترنت و فیبر نوری در برخی مناطق استان با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم این مشکلات با همراهی مسؤولین ملی و استانی هر چه سریع‌تر مرتفع شوند.

برای حل مشکلات حوزهٔ ارتباطات، نیازمند همراهی مسؤولین ملی و استانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در جلسهٔ شورای برنامه‌ریزی و توسعهٔ استان قزوین که عصر امروز در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دههٔ فجر اظهار کرد: امروز بخش زیادی از اقتصاد کشور در حوزهٔ ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بسترهای فراهم شده در این حوزه، موجب شده بخش زیادی از اشتغال کشور در این حوزه رقم بخورد.

وی افزود: تاکنون استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی در این حوزه شکل گرفته‌اند و استان قزوین نیز از این نعمت بهره‌مند بوده است، بخش زیادی از این فناوری وابسته به خارج بوده که امروز به‌دست دانشمندان بومی شده است.

جمالی‌پور ادامه داد: در برخی از مناطق استان نیازمند ارتقا در حوزهٔ ارتباطات هستیم و نیازمندی کشور به حوزهٔ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات نیز بسیار جدی است.

این مسؤول عنوان کرد: به‌دلیل شیوع کرونا، بستر آموزشی کشور در حوزهٔ فضای مجازی تعریف می‌شود و در نقاطی که به‌دلیل عدم دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه‌اند، نتوانسته‌ایم به درستی از ظرفیت این حوزه بهره‌مند شویم.

استاندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه در استان قزوین انسجام خوبی میان مسؤولین حوزه‌های مختلف جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های گوناگون برای حل مشکلات مردم وجود دارد و تمام دستگاه‌ها تسهیل‌گری می‌کنند تا باعث پیشرفت فعالیت‌ها و مأموریت‌های مختلف در کمترین زمان شوند و همین امر موجب بالا رفتن سرعت کار جهت رفع مشکلات مردم شده است.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: امروز در حوزه‌هایی از قبیل آنتن‌دهی تلفن‌همراه، اینترنت و فیبر نوری در برخی مناطق استان با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم این مشکلات با همراهی مسؤولین ملی و استانی هر چه سریع‌تر مرتفع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول