اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جمهوری اسلامی محور اقتدار در غرب آسیاست

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جمهوری اسلامی و ملت ما باید به عنوان محور اقتدار در منطقه خاورمیانه به ویژه غرب آسیا مورد نظر کشورهای مستکبر قرار بگیرد تا بدانند این انقلاب را بر پایه توانمندی‌ها و باورهای داخلی پایه‌گذاری کرده‌ایم.

جمهوری اسلامی محور اقتدار در غرب آسیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امشب در ویژه برنامه طلاییه در شبکه خوزستان اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند قوی بودن در همه عرصه‌ها است.

وی افزود: امروزه دنیا، استکباری و مبنای آن براساس زور و قدرت پایه‌گذاری شده است به همین خاطر در چنین وضعیتی باید بدانیم که با قوی شدن می‌توانیم مسیر نورانی انقلاب اسلامی را تداوم ببخشیم.

شاهوارپور عنوان کرد: مثل کوه باید استوار باشیم و هراندازه تاکیدها در این زمینه افزایش یابد توانایی ما نیز باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: لازم است در حوزه‌های مختلف نگاه بلندی داشته باشیم و به قله نگاه کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همواره باید به رخ دشمنان کشیده شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی و ملت ما باید به عنوان محور اقتدار در منطقه غرب آسیا مورد نظر کشورهای مستکبر قرار بگیرد تا بدانند این انقلاب را بر پایه توانمندی‌ها و باورهای داخلی پایه‌گذاری کرده‌ایم که نکته بسیار مهمی است.

شاهوارپور گفت: بسیار بااهمیت است که ما همواره تهدید را روبه‌روی خود ببینیم یعنی باید بدانیم که اگر لحظه‌ای غفلت کنیم دشمنان ما مترصد یک فرصت جهت سواستفاده هستند تا به کشور و نظاممان ضربه بزنند این، روش دشمن در حوزه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: با محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمن علیه ملت ما در حال انجام است در تلاش‌اند تا ما را تسلیم منویات پلید خود کنند.

وی افزود: امروزه تهدیدهای دشمن در حوزه نرم است و باید مراقبت‌های لازم صورت بگیرد.

شاهوارپور ضمن فراوان دانستن دستاوردهای انقلاب عنوان کرد: یکی از دستاوردهای مهم، استقلال سیاسی کشورمان است؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از حوزه‌های بسیار مهم استقلال سیاسی بود، به این معنا که مردم در حوزه سیاسی و در انتخاب نمایندگان مجلس، ریاست جمهوری، شوراها و مجلس خبرگان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: همچنین ما در تمام حوزه‌ها به معنای حقیقی کلمه توانستیم به استقلال برسیم و براستی در حال حاضر در مسئله عدم وابستگی به کشورهای دنیا رتبه نخست را داریم.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با شیوع کرونا، کشورهایی که تحریم نیستند و به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکا در بحث مهار کرونا و پیشگیری از فراگیری آن عاجز شدند.

وی افزود: اما در کشور ما علی‌رغم تمام مشکلات با عزمی که مردم و مسوولین مرتبط با این حوزه دارند اتفاقات مهمی رخ داده است و توانستیم روی پای خود بایستیم.

شاهوارپور در تشریح دستاوردهای حوزه دفاعی_امنیتی بیان کرد: در این حوزه نیز در استقلال کامل قرار داریم و علی‌رغم اینکه دشمن دائم در تلاش است که ما را در این حوزه ضعیف و ناتوان کند اما الحمدلله با تلاش و مجاهدت جوانان این مرز و بوم توانستیم در این حوزه به بازدارندگی قابل قبولی برسیم و تجهیزات، سلاح و امکانات مورد نیاز خود را تامین کنیم.

وی افزود: یک زمانی در تلاش بودند که ما در جنگ تحمیلی به سلاح دسترسی نداشته باشیم اما امروزه نگران‌اند که تجهیزات و سلاح ما به بیرون از مرزها صادر نشود و این یکی دیگر از دستاوردها است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی این جرات را به جوانان و مردم ما داد تا بتوانند بدون تکیه بر بیگانه در حوزه‌های مختلف ابداعات، اختراعات و تلاش‌ها را به فعلیت برسانند و ما خودمان را در حوزه تکنولوژی به گونه‌ای ارتقا دهیم که در دنیا باعث نگرانی استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول