اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز عملیات پروژه‌های شهرداری گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس گفت: با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان چهار پروژه عمرانی شهرداری با اعتبار 60 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید.

آغاز عملیات پروژه‌های شهرداری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس منصور طعنه‌گنبدی عصر امروز در آغاز عملیات اجرایی و یا افتتاح پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح پل روگذر میدان بسیج با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به طول ۶۴۰ متر مربع و عرض ۱۸/۶۰ متر مربع با احداث سه دهنه و یک پل به صورت چهار باند در دو باند رفت و دو باند برگشت کلنگ‌زنی شد.
وی تصریح کرد: این پروژه در روزهای آخر سال مرحله فراخوان آن انجام و از ابتدای سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
شهردار گنبدکاووس کلنگ‌زنی فرهنگسرای شهر را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این پروژه در عرصه ۸۶۰ متر مربع و زیر بنا یک‌هزار و ۸۶۸ متر مربع در دو طبقه و یک پیلوت اجرا می‌شود که در دو فاز تکمیل خواهد شد.
وی ادامه داد: این پروژه یک مروژه فرهنگی آموزشی و مذهبی بوده و دارای سالن مطالعه، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و دیگر امکانات لازم یک فرهنگسرا است و اعتبار آن در فاز نخست ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
طعنه گنبدی بیان کرد: دیوار ساحلی گرگانرود به طول ۴۱۰ متر مربع و ارتفاع ۶/۸ متر مربع با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات سیل امروز به بهره‌برداری رسید.
وی ابراز کرد: یکی از مشکلات مردم اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس عدم غسالخانه در آرامستان بود که با توجه به شیوع کرونا احداث غسالخانه برای آرامستان اهل سنت در دستور کار قرار گرفت و این پروژه با زیربنا ۴۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول