اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جانشین ناجا: مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه راه شهید سلیمانی استمرار دارد، گفت: امروز مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند و امروز ما سردار سلیمانی را به عنوان مرزبان می‌شناسیم.

جانشین ناجا: مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار قاسم رضایی عصر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حاج‌قاسم نه‌تنها یک مکتبی را برای همه جهان اسلام، بلکه جهان مستضعفین ایجاد کرده است و آن مکتب استکبارستیزی، مکتب حقوق انسان‌ها و شجاعت در مقابل همه بدخواهان است.

وی با بیان اینکه نماد مکتب حاج قاسم شجاعت، رشادت و از خودگذشتگی و خدامحوری است، بیان داشت: آنچه که نیروی انتظامی از رفتار این رزمنده شجاع اسلام برگرفته، اخلاص و اطاعت محض از ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: تاکید این مرد بزرگ این بود که هنر این نیست که بگوییم ‌ما پشت سر ولی فقیه هستیم بلکه تکلیف این است که مثل پروانه دور ولی فقیه چرخید و فدای رهبر شد و الگوی این مکتب همین است و نیروی انتظامی این افتخار را دارد این مسیر را طی کند.

رضایی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی استمرار دارد، گفت: امروز مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند، امروز ما سردار سلیمانی را به عنوان مرزبان می‌شناسیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اخراج بخشی از استکبار در منطقه مدیون مدیریت میدانی این مرد بزرگ ‌است، ادامه داد: افتخار ما امروز این است که بگوییم استکبار از منطقه اخراج شده است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: استان کرمان بزرگترین استان کشور است و فرماندهی انتظامی استان در رده‌های مختلف این استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، امنیت اجتماعی، جمع‌آوری سلاح غیرمجاز و ترددهای غیرمجاز اتباع بیگانه کارهای خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول