اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مواساتی‌ها پای‌کار مردم/اهدای ۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان

فرمانده سازندگی سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه قدس گیلان قرار دارد، گفت: امروز ۱۰۰ واحد مسکونی در حوزه روستایی و ۲۲ قلم کالای وسایل منزل عزیزان نیازمند شده است.

مواساتی‌ها پای‌کار مردم/اهدای ۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور در حاشیه آئین مواسات و توزیع کمک مؤمنانه در مصلا رشت با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج در راستای فرمان رزمایش مواسات تلاش کردند تا کار ماندگاری برای مستضعفین و آسیب دیدگان کرونایی انجام دهند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ واحد مسکن در قالب ۷۱۴ واحدی تحویل مدد جویان شده است گفت: به همت بسیجیان، مردم و خیرین، ۱۴ هزار بسته معیشتی امروز بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان خبر داد و افزود: اصناف نیز ۲۲ قلم وسایل منزل برای خانواده‌های نیازمندان در بین خانواده‌هایی که در طرح غربالگری نیازمندی‌هایشان شناسایی شد تهیه‌کرده و تحویل دادند.

عبدالله پور با بیان اینکه ۲۵ هزار بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: باهمت حقوقدانان سپاه قدس گیلان از آغاز رزمایش مواسات تا امروز ۴۸ زندانی آزاد و امروز نیز هشت نفر از این ۴۸ زندانی به آغوش خانواده خود برگشتند.

مواساتی‌ها تا پایان کرونا ایستاده‌اند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان والای انسانی و ایمانی توسط سپاه، بسیج، خیرین و مردم برای چندمین بار در گیلان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام احسان الله محمدی با اشاره به آسیب‌های اقتصادی کرونا در خانواده‌های کم برخوردار گفت: در تفکر ایمانی و منش مؤمنانه تا مادامی‌که کرونا باشد، سپاه، بسیج، مردم و خیرین در کنار خانواده‌های کم برخوردار خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه پایان سال و آغاز سال جدید کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به آموزه‌های دینی و فضیلت بالای کمک به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه مردم مؤمن استان نسبت به مشکلات همنوعان بی‌تفاوت نیستند.

 مواساتی‌ها در لیله‌الرغایب

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان نیز با اشاره به اهمیت رزمایش مواسات و همت مردم گیلان در این امر خیر اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه‌ گیلانی‌ها در غالب رزمایش مواسات همچنان ادامه دارد و مردم دین‌مدار گیلان نسبت به هم نوعان خود بی‌تفاوت نخواهند بود.

حجت‌الاسلام ولی عادلی با تأکید بر کمک‌های بی‌وقفه مردم، خیرین، سپاه و بسیج تا پایان کرونا افزود: با توجه به نزدیکی لیله‌الرغایب پیشنهاد می‌شود تا خیرین برای ادای خیرات خود در طرح مواسات شرکت کرده و در این رزمایش که به‌صورت محله محور توسط مساجد و هیئت‌امنا انجام می‌شود حضور مؤمنانه‌ خود را به انجام برسانند.

کمک ‌مؤمنانه‌ گیلانی‌ها

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه یکی از اهداف سپاه پاسداران کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه قدس گیلان کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی بوده و در ایام کرونا و با آغاز رزمایش مواسات تاکنون بسته‌های معیشتی بسیاری در بین نیازمندان گیلانی توزیع‌شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به توزیع مرحله بعدی بسته‌های معیشتی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در گیلان گفت: با همراهی سپاه ناحیه رشت، خیرین و گروه‌های جهادی امروز ۱۴ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمندی که شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اهدای جهیزیه به نوعروس دامادان کم برخوردار گیلانی افزود: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و با پیگیری‌های انجام‌شده امروز ۲۵ سری جهیزیه اهدایی از طرف مقام معظم رهبری به نوعروس دامادان کم برخوردار اهدا می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه قدس گیلان قرار دارد، بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته امروز ۱۰۰ واحد مسکونی در حوزه روستایی با کمک کمیته امداد افتتاح‌شده و همچنین ۲۲ قلم کالای وسایل منزل با همکاری بسیج اصناف تقدیم عزیزان نیازمند شده است.

ابراهیمی از آزادی ۴۶ زندانی در ایام‌الله دهه فجر خرداد و گفت: با کمک سازمان بسیج حقوقدانان و با ظرفیت خیرین امروز هشت زندانی در گیلان آزاد و تعداد زندانی‌های آزادشده در گیلان و در ایام‌الله دهه فجر به ۴۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول