اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر هندبال بانوان| صعود سپاهان به دور نهایی و حذف ذوب‌آهن

تیم هندبال بانوان سپاهان با شکست تأسیسات دریایی به عنوان صدرنشین به دور نهایی لیگ برتر صعود کرد.

لیگ برتر هندبال بانوان| صعود سپاهان به دور نهایی و حذف ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار فولاد مبارکه سپاهان و تأسیسات دریایی تهران در روز سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

در این بازی تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ تأسیسات دریایی تهران را از پیش رو برداشت؛ نماینده هندبال اصفهان با کسب ششمین برد خود با ۱۲ امتیاز و کسب صدرنشینی گروه M، گام به دور نهایی گذاشت

تأسیسات دریایی تهران هم با همان ۷ امتیاز به عنوان دومین تیم این گروه به جمع چهار تیم پایانی راه یافت؛ تأسیسات دریایی در حالی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نتیجه را واگذار کرد که نیمه نخست را ۱۳ بر ۱۲ پیروز به رختکن رفته بود.

فاطمه محمدخانی در پایان بازی با تأسیسات دریایی و برد این تیم گفت: تأسیسات در نیمه نخست بازی خوبی انجام داد اما بازیکنانم در نیمه دوم کولاک کردند، بازیکنانم با بهره‌گیری از تکنیک‌های فردی خود باعث شدند این بازی را با برد پشت سر بگذاریم؛ جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم و همچنین کادر فنی که در بازی با من همفکری لازم را داشتند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان افزود: چهار تیم خوب در دور بعد حضور دارند و تمام بازیکنان و کادر فنی همدل شدند که نتیجه خوبی کسب کنند تا حتما روی سکوی قهرمانی برویم.

به گزارش فارس، تیم‌ هندبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان که در گروه N قرار دارد در ۵ بازی انجام شده تنها ۲ امتیاز به دست آورده و با وجود یک بازی دیگر شانسی برای صعود به دور نهایی لیگ برتر ندارد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول