اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

به حساب شهدا بدهی نیازمندان اردکانی تسویه شد

فرمانده سپاه اردکان با بیان این که بیش از 9 هزار بسته معیشتی در قالب دومین کنگره ملی شهدا بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شده است، گفت:

به حساب شهدا بدهی نیازمندان اردکانی تسویه شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ اسدالله امامی در نشست خبری ستاد یادوارهای شهدای استان، با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در شهرستان اردکان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۹ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

وی بکارگیری ظرفیت ۴۰ مسجد در شهرستان اردکان برای ارائه خدمات مختلف را از دیگر اقدامات انجام شده در قالب برنامه های کنگره ملی شهدا دانست و افزود: طبخ و توزیع بیش از ۴۷ هزار پرس غذای گرم از جمله اقدامات و خدمات سپاه و بسیج در شهرستان اردکان است.

فرمانده سپاه اردکان در ادامه تأمین و اهداء ۴۰۰ سری جهزیه ویژه نوعروسان نیازمند را از دیگر خدمات کنگره ملی شهدا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: مشارکت خیرین اردکانی در تأمین جهزیه ایرانی مثال زدنی است.

سرهنگ امامی اجرای طرح‌های محرومیت زدایی را مهمترین رویکرد برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدا در شهرستان اردکان دانست و بیان کرد: لایه روبی قنوات و اجرای ۳۲ طرح محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی در این شهرستان انجام شده است.

فرمانده سپاه اردکان با بیان این‌که به حساب شهدا بدهی نیازمندان اردکانی تسویه شده است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه هنرهای تجسمی در محل گلزار شهدا، توزیع ۹۷۴ بسته معیشتی در ۳۰ مسجد و توزیع 1000 سری غذای گرم از جمله اقدامات انجام شده در بهمن شهدایی شهرستان اردکان است.

وی ذبح تاکنون ۱۰۰ رأس گوسفند و توزیع گوشت بین ۱۱۲۵ خانوار نیازمند از دیگر خدمات انجام شده در قالب کنگره ملی شهدا در استان عنوان کرد و افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از سوم بهمن تا سوم اسفندماه امسال به نام بهمن شهدایی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول