اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مجلس نسبت به نیروهای مسلح رویکرد متعالی و حمایتی دارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تداوم انقلاب اسلامی گفت: رویکرد مجلس یازدهم نسبت به نیروهای مسلح متعالی و حمایتی است.

مجلس نسبت به نیروهای مسلح رویکرد متعالی و حمایتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تداوم انقلاب اسلامی گفت: رویکرد مجلس یازدهم نسبت به نیروهای مسلح متعالی و حمایتی است.

غلامرضا منتظری افزود: نیروهای مسلح با اعتقاد، ایمان و تاسی به ولایت فقیه مدافع آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: وجود فرماندهانی ولایی و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث برتری محور مقاومت و نیروهای  مسلح در منطقه شده است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت مردم ضمانت دوام انقلاب اسلامی است، گفت: براین اساس گام اول انقلاب اسلامی در پرتو رهبری امام عزیز، مقام معظم رهبری و هوشمندی و هوشیاری مردم با افتخار به پایان رسیده است.

منتظری تصریح  کرد: از بدو تولد تا چهل سالگی انقلاب، دشمنان قسم خورده اسلام و ایران تیرهای مهلکی به سمت درخت انقلاب اسلامی پرتاب کرده اند.

این نماینده مجلس گفت: یکی از مهم ترین علل و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی باور عمیق مردم و در صدر آن رهبر معظم انقلاب به سنت‌های الهی است.

وی اظهار کرد: دشمن با آگاهی کامل از این موضوع، با ایجاد اشتباه محاسباتی به دنبال کم رنگ کردن باورهای الهی در جامعه است.

به گفته منتظری؛ سنت، قانون تغییر ناپذیرالهی و اراده خداوند است که چه بخواهیم و چه نخواهیم قطعا محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفسیر عملی آیات قرآن است، گفت: خداوند راه را به کسانی که خالصانه در صراط مستقیم و مسیر الهی انقلاب اسلامی قدم گذاشته اند نشان می‌دهد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: البته در مسیر جدال حق و باطل شاید باطل جلوه گری‌های داشته باشد اما در نهایت جبهه حق پیروز است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی است، گفت: هر کشوری به جز جمهوری اسلامی با این حجم دسیسه ها و کارشکنی ها، در برابر برخی خواسته های ظالمانه استکبار زانو می زد.

منتظری تاکید کرد: نظام اسلامی حتی در اوج واقعه براندازی در فتنه 88 با بصیرت افزایی مورد تاکید مقام معظم رهبری در دوران فتنه و پسا فتنه دشمن را در رسیدن به اهداف خود نا کام گذاشت.

وی اظهار کرد: براساس قواعد مادی دشمنان، انقلاب اسلامی باید با فتنه، تحریم و فشار تسلیم می شد اما استقامت و مدد از قدرت ماورائی الهی مانع این اتفاق شده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: دشمن نابودی نظام را نشانه گرفته اما اراده الهی بر دوام و عزت انقلاب اسلامی در منطقه و حتی جهان است.

به گفته منتظری؛ جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای پای هزینه‌های مقاومت و قرار گرفتن در مسیر مقابله با ظالم ایستاده و با قدرت رو به جلو حرکت می‌کند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول