اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اولویت «فرهنگسرای رسانه» تولید محتوا برای فضای مجازی است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: تولید محتوا برای ارائه در فضای مجازی اولویت فرهنگسرای رسانه است و به زودی به سراغ استعدادیابی از شهروندان و پرورش استعدادها نیز خواهیم رفت.

اولویت «فرهنگسرای رسانه» تولید محتوا برای فضای مجازی است

رضا ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه فرهنگسرای رسانه اولین فرهنگسرای شهرداری شهرکرد است، گفت: این فرهنگسرا بر اساس نیاز روز جامعه و فضای مجازی که پرمخاطب‌ترین مکان است در ضلع جنوبی شهرداری شهرکرد نبش خیابان مولوی افتتاح شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: از طرفی شیوع ویروس کرونا سبب لغو برنامه‌های حضوری، جشن‌ها و مراسمات شد و از طرفی نیز رسالت شهرداری ایجاد اماکن فرهنگی و افزایش تعامل فرهنگی اجتماعی با مردم است که همه این موارد دست به دست هم داد و انگیزه تأسیس فرهنگسرای رسانه را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: این فرهنگسرا دارای استودیو صدا، استودیو تصویر و استودیو تدوین است در واقع در نوع خود مبتنی بر تکنولوژی روز است و کارکرد آن تولید محتواهای آموزشی و فرهنگی جهت اکران در فضای مجازی است.

ریاحی اضافه کرد: در حال حاضر صورت جلسه‌ها امضا شده است و بعد از تحویل رسمی در اسفندماه طی 3 الی 4 ماه تجهیز و آماده‌سازی خواهد شد.

افتتاح فرهنگسرای نشاط شهرکرد در سال آینده

وی تصریح کرد: تولید محتوا در این فرهنگسرا در اولویت است و به زودی به سراغ استعدادیابی از شهروندان و پرورش استعدادها نیز خواهیم رفت که فعالیت‌های مهمتری از جمله افتتاح «فرهنگسرای نشاط» به عنوان مکمل فرهنگسرای رسانه و با هدف تقویت ارتباط سمن‌ها را در دستو کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای رسانه از نظر بعد فیزیکی محدودتر است و استعدادیابی و آموزش در فرهنگسرای نشاط انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: تعمیرات ساختمان فرهنگ‌سرای نشاط به تازگی انجام شده که طبق زمانبندی بعد از تحویل مکان که واقع در بافت فرسوده شهر مابین سه راه سینما و چهارراه بازار است در بهار سال آینده افتتاح خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فرهنگسرای نشاط شامل بخش‌های موزه اسناد، محل استقرار سمن‌ها، خلاصه‌ای از گالری هنرمندان خواهد بود، عنوان کرد: همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای افتتاح فرهنگسرای سوم در غرب شهرکرد انجام شده است که در راستای ادای دین شهرداری در حوزه فرهنگ‌سرا در سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول