اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سرانجام واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرار شده مراکز بهاران شهرداری در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد،‌گفت: در حال حاضر هیچ فعالیتی در این مراکز جهت نگهداری افراد دارای شرایط طی شدن بهبود اعتیاد انجام نگرفته است.

سرانجام واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران درباره لایحه مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی تهران گفت: بر اساس توافقات گذشته قرار بود مراکز بهاران در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد و در این محل‌ها افرادی که مرحله بهبود اعتیاد را طی می‌کنند نگهداری شوند.

وی افزود: این موضوع در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارشات تا کنون شهرداری دو مرکز بهاران را به بهزیستی واگذار کرده ولی بهزیستی هیچ بهره‌برداری از این مراکز انجام نداده است.

این عضو شورای شهر تهران  خاطرنشان کرد: بر اساس جمع‌بندی شورای شهر تهران قرار شده که 6 مرکز دیگر و دو مرکز واگذار شده در اختیار شهرداری بماند و شهرداری از آنها استفاده کند.

تصمیم‌گیری درباره واگذاری مراکز بهاران به سازمان بهزیستی در صحن امروز شورای شهر به سرانجام نرسید و قرار شد در جلسه بعدی صحن شورا دوباره بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول