اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شرایط کسب و کار برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته فراهم می‌شود

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام (ره) با بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء با هدف ارتقای فرهنگ خیر و احسان، ایجاد بستر کسب و کار حلال و مصون سازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته در برابر تهاجم فرهنگی منعقد شد.

شرایط کسب و کار برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته فراهم می‌شود

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با مرکز نیکوکاری خاتم الاوصیاء گفت: این تفاهم‌نامه، به منظور تقویت امکان بهره برداری از رسانه استانی، وسایل ارتباط جمعی، فناوری‌های نوین و فضای مجازی اعتماد سازی عمومی و ترویج فرهنگ خیر و احسان منعقد شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز بیان کرد: این تفاهم نامه در جهت  تعامل  و هم افزایی خدمتی در جهت برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در قالب یک قرار گاه راهبری صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول افزود: یکی از اهداف این تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب سرفصل‌های ابلاغی به منظور مصون سازی خانواده‌های مورد حمایت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن با رشد ایمانی و تقویت و تحکیم باورها و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با توجه به ظرفیت نیروهای جهادی در خدمت به محرومین بیان کرد: ترویج کار و تلاش و اقتصاد مقاومتی روحیه خودباوری در کسب و کار حلال برای خانواده‌های مورد حمایت از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول