اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

درخواست 194 باشگاه ورزشی برای دریافت تسهیلات

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه سعی داریم شرایط را به نحوی پیش ببریم که باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌ها به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: تا کنون 194 باشگاه ورزشی درخواست تسهیلات کرونایی کرده اند.

درخواست 194 باشگاه ورزشی برای دریافت تسهیلات

مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه شیوع کرونا شرایط را برای حوزه ورزش بسیار سخت کرده است، گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و هدفگذاری دولت و وزارت ورز و جوانان سعی داریم حمایت ویژه از باشگاه‌های ورزشی به ویژه در این ایام شیوع کرونا را در دستور کار داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه تخصیص تسهیلات یکی از این اقدامات حمایتی محسوب می‌شود، افزود: تا کنون از استان البرز 194 باشگاه ورزشی جهت دریافت تسهیلات حمایتی ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده اند.

جانعلی ادامه داد: این 194 باشگاه ورزشی در سامانه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان و سایت «کارا» جهت اخذ تسهیلات ثبت نام کرده و تشکیل پرونده داده اند که روند تکمیل و بررسی آنان در حال انجام است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم شرایط کرونا وضعیت اقتصادی جامعه ورزشی را دچار مشکل کند، ادامه داد: امید است با اقدامات حمایتی بتوان بخشی از شرایط را بهبود بخشیم.

جانعلی اضافه کرد: با حمایت استاندار البرز موفق شدیم ستاد کرونا را مجاب کنیم که باشگاه‌های ورزشی را نیز همانند یک صنف در گروه بندی مشاغل ببینند تا باشگاه‌ها نیز بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده و با تعطیلی‌های مکرر روبرو نشوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول