اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری دومین رویداد رسانه‌ای «چی بودیم چی شدیم» در کاشان

دومین رویداد رسانه‌ای در شهرستان کاشان با عنوان «بچه‌های انقلاب» و شعار محوری «چی بودیم چی شدیم» ویژه نوجوانان کاشانی در مجتمع طلاییه شهرستان کاشان برگزار شد.

برگزاری دومین رویداد رسانه‌ای «چی بودیم چی شدیم» در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین آرامش صبح امروز در حاشیه دومین رویداد رسانه‌ای در شهرستان کاشان با عنوان «بچه‌های انقلاب» و شعار محوری «چی بودیم چی شدیم» با بیان اینکه ۴۵ تیم دختر و پسر در این رویداد حضور پیدا کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۳ تیم دختران و ۲۲ تیم پسران بودند و هر تیم نیز متشکل از سه عضو بود و بر همین اساس ۱۳۵ نفر در این رویداد رسانه‌ای شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای شهرستان کاشان تحت عنوان بچه‌های حاج قاسم ابراز داشت: چند تیم از این دوره نیز به‌ عنوان مربی در رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب حضور پیدا کردند و تیم‌های شرکت‌کننده را آموزش و پشتیبانی می‌کردند.

وی، ضمن اشاره به اهداف برگزاری رویداد رسانه‌ای «بچه‌های انقلاب» ابراز کرد: تربیت نیروی‌های رسانه‌ای و تولید محتوا از مهم‌ترین اهداف این رویداد رسانه‌ای بوده است چراکه ما بیشتر در حوزه رسانه بهره‌بردار هستیم و کمتر در حوزه تولید محتوا فعالیت داشتیم که این موضوع به‌نوعی ضعف محسوب می‌شود.

آرامش با بیان اینکه قبل از برگزاری رویداد چندین مرحله پیش رویداد و آموزش برگزارشده است، گفت: تمامی شرکت‌کنندگان در رویداد رسانه‌ای «بچه‌های انقلاب» دختران و پسران دهه هشتاد در مقاطع ششم تا دوازدهم هستند و این افراد پس از فراگیری آموزش‌های لازم به تولید محتوا پرداختند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تأکید داشتند و از این‌ رو بهترین راه انعکاس دستاوردهای انقلاب از طریق رسانه است و برپایی این رویداد نیز با این هدف اجرایی شد.

وی گفت: ۴۵ اثر در رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب تولیدشده است و اختتامیه برنامه نیز روز ۲۲ بهمن با حضور مسؤولان شهرستان کاشان برگزار می‌شود و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.

 

مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان تأکید کرد: ۱۲ میلیون ریال به تیم اول، ۹ میلیون ریال به تیم دوم، شش میلیون ریال به تیم سوم، سه میلیون ریال به تیم چهارم و یک میلیون ریال نیز به تیم پنجم تعلق می‌گیرد و سه جایزه پنج میلیون ریالی نیز به ایده برتر، قالب‌بندی برتر و انقلابی بودن موضوع نیز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول