اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی سمنان

۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در ۱۰ ماه سال ۹۹ پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین‌آلات و انجام تولید، به مرحله بهره‌برداری رسید.

با آغاز به کار و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای ۸۶۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال‌زایی شده و سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این واحدهای تولیدی حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

۳۳ واحد صنعتی در مدت مشابه سال گذشته و نیز در ۱۰ ماه سال ۹۷، ۳۱ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسید که درمجموع زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم شد.

۲۸۸ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۱۴۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۱۰ ماه سال جهش تولید به سرمایه‌گذاران اعطا شده است.

در حالی میزان واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شرکت برای طرح‌های مختلف صنعتی و تولیدی در استان سمنان ۱۴۵ هکتار بود که در طول کل سال ۹۸ این مسأله، ۱۰۳ هکتار بوده است.

سال گذشته ۱۰۳ هکتار اراضی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۴۶ فقره قرارداد به سرمایه‌گذار واگذار شد و کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول