اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۴۴ طرح صنعتی در غرب تهران

همزمان با افتتاح ۳۳۹ طرح صنعتی در استان تهران، ۴۴ طرح در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴۴ طرح صنعتی در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، آئین افتتاح و بهره برداری از ۳۳۹ طرح صنعتی در استان تهران توسط انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان‌های استان تهران با حضور فرمانداران و دیگر مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

در شهرستان شهریار با افتتاح ۱۸ پروژه با اعتباری بیش از ۵۶۹ میلیارد تومان زمینه اشتغال برای ۴۳۵ نفر فراهم شد که این مراسم در شرکت تولید تجهیزات پزشکی، لاپاراسکوپی و اتاق عمل برگزار شد که اعتبار اولیه این پروژه ۵۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای ۱۹ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و صرفه جویی ارزی ۲ میلیون یورویی را همراه داشته است.

در شهرستان قدس نیز ۴ پروژه به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان شامل تولید دوچرخه برقی پدالی، طرح توسعه تولید اجاق گاز و هود، طرح توسعه تولید ظروف پلی اتیلن در شرکت نفت پارس و تولید و بسته بندی قهوه و فراورده‌های آن افتتاح و به بهره بردای رسید که زمینه اشتغال برای ۱۰۲ نفر را فراهم ساخته است.

افتتاح و بهره برداری ۲۲ طرح صنعتی و دانش بنیان در ملارد نیز با حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های پتروشیمی، قطعه سازی خودرو و صنایع تبدیلی زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/ت/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول