اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۳۵۰ بسته کمک مؤمنانه در بخش کهریزک/ افتتاح پروژه‌های دهه فجر با اعتبار ۴۰۱ میلیاردی

بخشدار کهریزک با اشاره به توزیع ۳۵۰ بسته کمک مؤمنانه در بخش کهریزک گفت: در دهه مبارک فجر ۳۷ پروژه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با اعتبار ۴۰۱ میلیارد تومان در بخش کهریزک کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

توزیع ۳۵۰ بسته کمک مؤمنانه در بخش کهریزک/ افتتاح پروژه‌های دهه فجر با اعتبار ۴۰۱ میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آئین توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به مناسبت دهه مبارک فجر روز شنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله(ره)، بخشدار کهریزک، رئیس شورای بخش کهریزک و امام جمعه باقرشهر در بخشداری کهریزک با عنوان «من یک انقلابی‌ام» برگزار شد.

امین بابایی بخشدار کهریزک در این مراسم با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری به عنوان نقطه ثقل تمام حرکت‌های جهادی پس از همه‌گیری کرونا محسوب می‌شود، اظهار کرد: پس از اهدای ۱۵۰ تبلت در دو نوبت به دانش‌آموزان نیازمند در بخش کهریزک، اینک با اهدای ۳۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان با محوریت سپاه حضرت روح‌الله(ره)، قدم دیگری در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به نیازمندان در دوران همه‌گیری کرونا برداشته می‌شود.

وی گفت: این روزها چشم امید بسیاری از خانواده‌ها به دستان سخاوتمند خیران و کمک‌های مؤمنانه بسیجیانی است که بدون چشمداشت و هیچ منّتی به یاری نیازمندان و محرومان شتافته‌اند.

بخشدار کهریزک با اشاره به ضرورت کمک مستمر به قشر نیازمند جامعه تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح قرارگاهی با محوریت سپاه حضرت روح‌الله(ره) در بخش کهریزک باشیم که برای سامان‌بخشی به مقوله کمک به افراد نیازمند در پایه‌گذاری یک بانک اطلاعاتی در سطح بخش اقدام کند و با استفاده از این بانک به توزیع بهتر بسته‌های معیشتی و در نهایت اشتغالزایی افراد نیازمند کمک کند.

بابایی همچنین ادامه داد: برگزاری چنین رویداد‌ها و همایش‌هایی سبب همراهی بیشتر مردم در خدمت‌رسانی به مردم به خصوص قشر نیازمند می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر ۳۷ پروژه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی با اعتبار ۴۰۱ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که انتظار می‌رود با این اقدام ارزنده گام مؤثری در راستای رونق بخشی برای بخش کهریزک ایجاد شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول