اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد تومان در پیشوا

همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه‌فجر ۱۵ پروژه در بخش‌های مختلف با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و مسؤولان شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد تومان در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران در پیشوا با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۳ پروژه، اظهار کرد: یک مورد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان انجام شد.

وی گفت: ۶ پروژه مربوط به آموزش‌وپرورش، ۳ پروژه مربوط به اداره ورزش و جوانان بود که خوشبختانه ۲ پروژه در مناطق حاشیه‌نشین شهر بودند و ما از مدت‌ها قبل تأکید داشتیم در این مناطق چنین پروژه‌هایی انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: با افتتاح این دو مجموعه ورزشی برای ۱۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

حسن‌بیگی ابراز کرد: همچنین یک پروژه مربوط به شهرداری، دو پروژه هم مربوط به بهریستی و یک پروژه دیگر هم مربوط به شبکه بهداشت و درمان امروز به بهره‌برداری رسید.

۲ پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان

حسین عباسی فرماندار پیشوا در حاشیه افتتاح ۲ پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که باید در شهرستان ها انجام دهیم تشویق و ترغیب بخش سرمایه گذاران خصوصی برای توسعه و عمران و آبادانی شهر و شهرستان است.

وی گفت: امروز چند مورد پروژه در بخش خصوصی افتتاح شد که هم در بحث ورزشی با توجه به نیاز جوانان به ورزش یک باشگاه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و یک باشگاه ویژه بانوان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری با حضور معاون استاندار تهران و مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: یک فضای شاداب و نشاطی در شهرستان با بهره برداری از این پروژه های ورزشی ایجاد می شود که یک امید بخشی برای مردم عزیز است.

عباسی بیان کرد: امروز بخشی از پروژه‌های شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید و ما طی روزهای باقی مانده از ایام الله دهه فجر پروژه‌های بسیار بزرگ و خوبی را هم داریم که یکی از طرح‌های بخش خصوصی هم فردا توسط رئیس جمهور به طور ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد و روز دوشنبه هم با حضور معاون عمرانی استاندار تهران تعدادی از پروژه‌های عمرانی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول