اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیش از 4 هزار نفر از خادمیاران مازندران تعیین تکلیف می‌شوند

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: ۴ هزار و ۲۷۸ نفر از خادمیاران استان تا ۱۵ اسفند ماه باید تعیین تکلیف شوند.

بیش از 4 هزار نفر از خادمیاران مازندران تعیین تکلیف می‌شوند

سهیل صالحی مسوول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از ساری، با اعلام اینکه ۱۵ هزار و ۴۵۵ خادمیار در سطح استان داریم، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۷ خادمیار برادر و ۴ هزار و ۹۸۷ نفر خانم هستند که ۱۰ هزار و ۸۷ نفر دارای سامانه فعال هستند و می‌توانند به کشیک حرم بروند.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف ۴ هزار و ۲۷۸ نفر تا پایان ۱۵ اسفند ماه جاری گفت:  چنانچه اطلاعات این افراد در سامانه خادمیاری آستان قدس بارگزاری نشود حذف خواهند شد، این افراد باید در سامانه خادمیاری عرصه و مصداق را انتخاب کنند در غیر اینصورت سامانه غیرفعال خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: دبیرخانه دومین جشنواره خدمت رضوی مازندران ۲۰۸ اثر در بازه زمانی ۱۵ مهر ماه تا ۳۰ دی ماه دریافت کرد سرانجام ۲۴ نفر برگزیده شدند که در ۲۲ بهمن ماه تقدیر خواهند شد، همچنین لیست این افراد به مشهد مقدس ارسال خواهد شد و یک الی سه نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند و جوایزی دریافت خواهند کرد.

مسوول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: برگزیدگان در این جشنواره موفق به ارائه طرح‌های الگویی جدید شدند، در سال گذشته که اولین جشنواره خدمت برگزار شد ما در استان مازندران موفق به کسب رتبه سوم کشور شدیم.

این مسوول با اعلام اینکه طبق دستورالعمل آستان قدس رضوی ثبت‌نام جدید در حوزه خادمیاری نداریم، بیان کرد: تنها راه جذب خادمیار این است که مسوول کانون محلی باید ۱۰۰ امتیاز در سال دریافت کند و در قبال هر ۱۰۰ امتیاز یک سهمیه جذب دریافت کرده و وارد طرح یاوران رضوی شود تا با  فعالیت ۶ ماهه الی یک ساله به خادمیار رضوی تبدیل شود.

وی در پایان در خصوص فعال شدن شیف حرم برای خادمیاران، اذعان داشت: تا یکی دو ماه پیش به دلیل اوضاع نابسامان شیوع کرونا هر خادمیار در سال فقط ۴ روز می توانست در حرم شیفت بدهد، در حالی که الان با بهتر شدن اوضاع شیفت‌ها آزاد شد و فعال شدن شیفت حرم منوط به تعداد سهمیه خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) که به واسطه خدمت به محرومین در محل زندگی و کار خود به نیت امام مهربانی‌ها حضرت ثامن الحجج(ع) ارائه می دهد، دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول