اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی چند تبلت سامسونگ ارزان و دانش‌آموزی

اگر شما هم در خانه‌ی خود دانش‌آموزی دارید که این روزها درگیر آموزش مجازی است، مطمئنا به دنبال فراهم کردن بهترین ابزار و وسایل برای راحت‌تر کردن فرایند یادگیری او هستید.

معرفی چند تبلت سامسونگ ارزان و دانش‌آموزی

 یکی از وسایلی که به این کار کمک فراوانی می‌کند، تبلت است. برای خرید یک تبلت مناسب آموزش مجازی، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. چرا که کاربرد تبلت‌ها متفاوت است و بر همین اساس قیمت‌هایشان هم تلورانس خواهد داشت. در این مقاله مواردی را که برای خرید یک تبلت خوب دانش‌آموزی باید بدانید را برایتان مطرح می‌کنیم و سپس به معرفی چند تبلت سامسونگ ارزان و دانش‌آموزی می‌پردازیم.

راهنمای خرید تبلت دانش‌ آموزی

اهمیت یک تبلت برای دانش‌آموزان در برقراری ارتباط در کلاس‌های آنلاین و مجازی است. پس مهم‌ترین چیزی که یک تبلت دانش آموزی باید داشته باشد، قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین امکان نصب برنامه‌های درسی دانش آموزان نظیر برنامه شاد، اسکای روم، ادوبی کانکت و... است.

از دیگر مواردی که باید در خرید تبلت دانش آموزی در نظر گرفت، داشتن صفحه‌ی نمایش با کیفیت در سایز مناسب است. چراکه دانش آموز از  تبلت برای درس‌های مختلف نظیر ریاضی یا فیزیک که دارای فرمول و اعداد هستند، استفاده می‌کند پس سایز نمایشگر باید به اندازه‌ای باشد که دانش آموز بتواند تمامی دروس خود را به راحتی ببیند. 

یک تبلت دانش آموزی خوب باید دارای هم دوربین سلفی و هم دوربین پشت با کیفیت مناسب باشد که دانش آموز هم بتواند به خوبی از تکالیفش عکس بگیرد و هم بتواند در زمان حضور در  کلاسهای آنلاین دوربین خود را روشن کرده تا معلم او را ببیند.

یکی دیگر از مهم‌ترین چیزهایی که باید قبل از خرید تبلت برای دانش آموز در نظر بگیریم، حافظه‌ی آن است. میزان حافظه‌ی یک تبلت دانش آموزی باید به اندازه‌ای باشد که بتواند به راحتی تمامی فیلمهای آموزشی ارسالی معلم، عکسهای آموزشی و تکالیف و همچنین برنامه‌ی درسی را در خود ذخیره کند.

زمانی که میخواهید تبلتی برای دانش آموز خود تهیه کنید، به این نکته حتما توجه داشته باشید که ظرفیت باتری تبلت بالا باشد چراکه ساعات طولانی حضور دانش آموز در کلاس آنلاین شارژ تبلت را به سرعت تمام می‌کند.

به جرئت می‌توان گفت تبلتهای شرکت سامسونگ تمامی موارد بالا را در کنار قیمت‌های مناسب دارند. در این بخش از مقاله چند تبلت سامسونگ ارزان و دانش‌آموزی به شما معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید برای خرید تبلت تصمیم‌گیری کنید.

۱-تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019 مدل T295

این محصول سامسونگ در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و به سرعت توانست طرفداران این برند خوشنام را راضی کند. از  مزایای تبلت سامسونگ T295 می‌توانیم به قابلیت نصب سیم کارت سایز نانو اشاره کنیم. شما به راحتی می‌توانید این تبلت مناسب دانش آموز را در سایت بروز کالا با قیمت مقرون به صرفه 3,200,000  تومانتهیه کنید.

مشخصات عمومی این تبلت به شرح زیر است:

ابعاد:     210x124.4x8 میلیمتر (8.27x4.90x0.31 اینچ)

وزن:     345g (Wi-Fi), 347g (LTE) (12.24 oz)        

قابلیت نصب سیم‌کارت : دارد

مقدار رم:۲گیگابایت

حافظه داخلی: ۳۲گیگابایت

حداکثر ظرفیت کارت حافظه: 1 ترابایت

شبکه های ارتباطی: 2G,3G,4G

رزولوشن دوربین اصلی:۸مگاپیکسل

دوربین سلفی: ۲ مگاپیکسل

نسخه سیستم عامل: اندروید 9.0 (پای)

۲-گلکسی تب ای 10.1 سامسونگ نسخه 2019 SM-T515 LTE

تبلت سامسونگ A10.1 از دیگر محصولات خوب سامسونگ است که با توجه به قیمت خوبی که دارد، تمام مواردی که یک تبلت دانش‌آموزی نیاز دارد را درون خود جای داده است. سامسونگ گلکسی تب ای 10.1 را از فروشگاه اینترنتی بروزکالا با قیمت استثنایی 4,800,000  تومانمی‌توانید تهیه کرده و از کارایی عالی‌اش لذت ببرید.

در زیر مشخصات عمومی galaxy tab a 10.1 2019 را مشاهده می‌کنید:

ابعاد:     245 در 149 در 7.5 میلی‌متر

وزن:     460 گرم           

قابلیت نصب سیم‌کارت : دارد

مقدار رم:۲گیگابایت

حافظه داخلی: ۳۲گیگابایت

حداکثر ظرفیت کارت حافظه: 512 گیگابایت

شبکه های ارتباطی: 2G,3G,4G

رزولوشن دوربین اصلی:۸مگاپیکسل

دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل

نسخه سیستم عامل: اندروید 9.0 (پای)

۳-تبلت سامسونگ گلکسی تب آ پلاس قلم دار 8 (2019) SM-P205 LTE

مهم‌ترین شاخصه‌ی تبلت گلکسی تب آ ۸ پلاس داشتن قلم مخصوصش می‌باشد. این قابلیت گرچه مقداری از قیمت این تبلت را بالا برده اما کار را برای دانش آموزانی که نیازمند قلم نوری برای نوشتن تکالیفشان هستند، راحت می‌کند و همچنین به این نکته هم باید توجه کرد اگر بخواهید قلم نوری جداگانه‌ای برای تبلت دانش آموزی خود بخرید، متحمل هزینه‌ی بالایی خواهید شد اما این تبلت را می‌توانید از بروز کالا با قیمت 5,550,000  تومانتهیه کنید.

مشخصات Galaxy Tab A with S Pen به شرح زیر است:

ابعاد:     201.5x 122.4 x 8.9 میلیمتر

وزن:     ۳۲۵ گرم           

قابلیت نصب سیم‌کارت : دارد

مقدار رم:۳گیگابایت

حافظه داخلی: ۳۲گیگابایت

حداکثر ظرفیت کارت حافظه: 512 گیگابایت

شبکه های ارتباطی: 2G,3G,4G

رزولوشن دوربین اصلی:۸مگاپیکسل

دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل

نسخه سیستم عامل: اندروید 9.0 (پای)

سایر قابلیت‌ها: دارای قلمS Pen

جمع بندی:

دانستن فاکتورهای مهم قبل از خرید تبلت دانش آموزی بسیار اهمیت دارد چراکه خرید تبلت نامناسب در نهایت باعث می‌شود، دانش آموز در امر یادگیری دروس به مشکل برخورد کند. همچنین میزان قیمتی که برای خرید یک تبلت کارآمد پرداخت می‌کنیم هم بسیار مهم است که با بودجه شخصی مان در تضاد نباشد. در این مقاله ما چند تبلت ارزان و با کیفیت سامسونگ را به شما معرفی کردیم. فروشگاه اینترنتی بروزکالا با سابقه‌ی چندین ساله در زمینه‌ی فروش کالای دیجیتال می‌تواند بهترین تبلت‌ها با مناسب‌ترین قیمت را به شما عرضه کند.

از راه‌های زیر می‌توانید با این فروشگاه اینترنتی در تماس باشید:

آدرس وبسایت: Berozkala.com

صفحه اینستاگرام: berozkalashop

02166453272 :تلفن فروشگاه

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول