اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح و کلنگ‌زنی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان همزمان با دهه فجر

شهرداررفسنجان گفت: همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ‌ بر۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان،  محمد مختاری با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهر رفسنجان به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک  فجر عنوان کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌های مختلف نیز فعالیت دارد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در این راستا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ ۴ هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی همچنین به تکمیل پارک‌های محله‌ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با متراژ بیش از ۵ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال نیز آماده بهره‌برداری است.

مختاری تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های شهرداری رفسنجان در ایام مبارک دهه فجر؛ اجرای عملیات پیاده‌روسازی خیابان‌های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسیج و...به متراژ ۳۵ هزار متر مربع و همچنین در راستای نهضت آسفالت، می‌توان آسفالت خیابان‌های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت، کارگر و ...با متراژ بیش از ۴۵۰هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: همزمان با افتتاح پروژه‌های مذکور پروژه مخزن۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار رفسنجان همچنین به تکمیل و تامین روشنایی معابر سطح شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پارک‌های محله‌ای واقع در خیابان دکتر حسابی، خیابان مصطفی خمینی ۵۵ و  حاشیه بلوار شهید مطهری که در مجموع به متراژ ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال است، کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول