اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

کمک سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان

سازمان امنیت و همکاری اروپا به منظور بهبود فعالیت کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان، محموله‌ای شامل تجهیزات مدرن رادیویی ارسال کرد.

کمک سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان تجهیزاتی ارسال کرد.

مراسم تحویل این تجهیزات که شامل 2 خودرو و 50 ایستگاه مدرن رادیویی قابل حمل برای واحدهای کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان در شهر دوشنبه می‌شود، برگزار شد.

به گفته «امید یوسفی» سخنگوی دفتر کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان، تحویل تجیهزات فوق در چارچوب همکاری نهاد مذکور و دفتر برنامه‌های سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر دوشنبه در زمینه پیشگیری و رفع پیامدهای بلایای طبیعی و پروژه مشترک بانک توسعه آسیا تحت عنوان «پروژه ملی مدیریت ریسک بلایای طبیعی» صورت گرفت.

این مراسم با حضور «رستم نظرزاده» رئیس کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان و  «والریو کیور»، رئیس دفتر برنامه سازمان امنیت و همکاری اروپا در دوشنبه، برگزار شد.

نظرزاده در سخنانی بر همکاری موثر دوجانبه با دفتر برنامه سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید و از کمک‌های ارائه شده، تشکر کرد.

وی در بخشی دیگری تاکید کرد که بدون شک این تجهیزات جان بسیاری را نجات و در مواقع بلایای طبیعی فعالیت کارمندان این بخش را بسیار آسانتر می‌کنند.

نظرزاده خاطرنشان کرد: کمک‌های دریافت شده فقط تجهیزات فنی لازم نیست، بلکه به طور قابل توجهی در روند کمک به مردم موثر است.

انتهای پیام/  ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول