اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نتایج پایانی مسابقات دارت قهرمانی گلستان/ حضور پررنگ ورزشکاران «علی‌آبادکتول» روی سکو

با پایان یافتن دور نهایی مسابقات دارت قهرمانی استان گلستان، نتایج نهایی این مسابقات اعلام شد که ورزشکاران شهرستان «علی‌‎آبادکتول» بیش از سایر شهرستان‌ها به رتبه‌های برتر دست پیدا کردند.

نتایج پایانی مسابقات دارت قهرمانی گلستان/ حضور پررنگ ورزشکاران «علی‌آبادکتول» روی سکو

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دهه فجر انقلاب اسلامی در کنار همه غرور و افتخاری که برای مردمان این دیار می‌آفریند تا به یاد دلاوری‌ها و عزت‌آفرینی‌های مردمان انقلابی و تحول خواهشان در بیش از چهار دهه قبل و رهایی یافتن از طاغوت و دیکتاتوری به جشن بنشینند، فرصت بسیار خوبی است برای انعکاس دستاوردهای انقلاب و البته برگزاری مراسمات، جشنواره‌ها و مسابقات مختلفی که به نوعی با هدف گرامیداشت این ایام طراحی و ساماندهی می‌شود.

در همین راستا هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان «کلاله» اقدام به طراحی و برگزاری مسابقات دارت قهرمانی استان گلستان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کرد تا این مسابقات را به میزبانی شهرستان کلاله در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کند.

این دوره از مسابقات که از روز جمعه ۱۷ بهمن ماه و با حضور بازیکنان مطرح و آماده استان گلستان آغاز شده بود با برگزاری دور نهایی و اعلام نتایج پایانی از سوی هیئت داوران برندگان خود را شناخت که شهرستان های «گرگان»، «علی‌آبادکتول»، «کردکوی» و «کلاله» نسبت به سایر شهرستان‌های استان گلستان موفق به درخشش بیشتری در این مسابقات شدند.

در بخش آقایان رتبه نخست مسابقات به «مهدی مهدی‌فر» از شهرستان کلاله رسید، «علی تازیکه‌لمسکی» از شهرستان گرگان بر سکوی دوم ایستاد و «مصطفی تازیکه‌لمسکی» و «فرهاد باباکردی» از شهرستان‌های گرگان و علی‌آبادکتول به صورت مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.

در بخش بانوان نیز «سیده‌خدیجه آل‌یاسین» از شهرستان کردکوی بر سکوی قهرمانی ایستاد، «زهرا علمشاهی» کتولی از شهرستان علی‌آبادکتول به مقام دوم دست پیدا کرد و «سعیده زنگانه» و «سیده‌الهام عقیلی» از شهرستان‌های علی‌آبادکتول و کردکوی به صورت مشترک به رتبه سوم رسیدند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول