اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی و تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال/ شکست بانوان اصفهانی در لیگ فوتسال

پیروزی سپاهان در لیگ برتر والیبال، برتری ذوب‌آهن مقابل سپاهان در لیگ هندبال و شکست نمایندگان اصفهان در لیگ فوتسال بانوان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان در روز گذشته بود.

پیروزی و تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال/ شکست بانوان اصفهانی در لیگ فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیروزی سپاهان در لیگ برتر والیبال، برتری ذوب‌آهن مقابل سپاهان در لیگ هندبال و شکست نمایندگان اصفهان در لیگ فوتسال بانوان از مهم‌ترین اخبار ورزشی اصفهان در روز گذشته بود.

برد قاطع سپاهان مقابل شهرداری قزوین در لیگ والیبال

در هفته بیست‌ و هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری قزوین در خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه طلایی‌پوشان سپاهان با هدایت رحمان محمدی‌راد موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ از سد حریف خود عبور کنند.

به این ترتیب سپاهان اصفهان بیست و یکمین پیروزی خود را کسب کرد تا جایگاهش در صدر جدول تثبیت شود؛ شهرداری قزوین هم با این نتیجه هجدهمین شکست خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را متحمل شد.

رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم والیبال سپاهان مقابل شهرداری قزوین اظهار داشت: در سه ست توانستیم حریف را شکست دهیم، اما در شروع مسابقه تیم حریف خیلی منظم بازی می‌کرد. آن‌ها در حمله اول ما را تحت تاثیر قرار داده بودند. فکر می‌کنم شهرداری قزوین شایسته پیروزی در ست اول بود. در ست‌های دوم و سوم ما بهتر از حریف بودیم و شایسته این پیروزی هم بودیم.

 

سرمربی والیبال سپاهان ادامه داد: ما نسبت به ترکیب اصلی خود یک تغییر داشتیم، امروز از حضور کیاووش حیدری به جای محمود رسولی استفاده کردیم؛ به هر حال باید همه بازیکنان را آماده نگه داشت.

وی در پایان گفت: الان شرایطی نیست که بخواهم کل ترکیب را تغییر دهم، اما تا جایی که ممکن باشد از بازیکنان مختلف استفاده می‌کنیم، برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما می‌خواهیم جایگاه خود را حفظ کنیم.

شکست نمایندگان اصفهان در لیگ فوتسال بانوان

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که بانوان نامی‌نو اصفهان در ورزشگاه خانگی خود میزبان سایپا بودند و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.

هیأت فوتبال اصفهان نیز در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ برتر فوتسال بانوان به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد.

ذوب‌آهن برنده دربی جذاب اصفهانی‌ها در لیگ هندبال

تیم‌های هندبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در چهارمین روز دور رفت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم همشهری در این دیدار با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در تمامی دقایق، رقابتی پایاپای را از خود به جای گذاشتند و تقریبا در اکثر ثانیه‌های بازی با اختلاف یک گل پیش می‌رفتند تا جایی که نیمه اول این مسابقه هم با امتیاز ۱۳ بر ۱۳ مساوی به پایان رسید.

با وجود اینکه سپاهانی‌ها معمولاً تا دقایق پایانی بازی از حریف خود پیش بودند اما این تیم جوان ذوب‌آهن بود که با ارائه یک بازی هدفمند موفق شد این مسابقه را ۲۸ بر ۲۷ پیروز شود.

کیوان صادقی پس از پیروزی تیمش در بازی حساس مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود؛ مخصوصاً ما در دفاع خیلی خوب بودیم، البته اشتباهاتی داشتیم و تعداد زیادی تعلیق ۲ دقیقه‌ای گرفتیم، اما دفاع خیلی خوب توانست حمله تیم رقیب را پوشش دهد.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با بیان اینکه امروز حرکت‌های انفرادی بازیکنانم خیلی خوب جواب داد، افزود: امروز شاید روز حمله تیم نبود. در این بخش خیلی خطا داشتیم و خوب کار نکردیم وگرنه می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی در پایان گفت: به هر حال بازی جلوی تیم‌های بزرگی که سابقه دیرینه‌ای در هندبال دارند، خیلی سخت است و مثل بازی با تیم‌هایی که فراز و نشیب زیادی دارند، نیست. به هر حال این برد را به باشگاه ذوب‌آهن که این گونه در هندبال سرمایه‌گذاری کرده، تبریک می‌گویم و  همچنین به بازیکنان تیمم که با غیرت بازی کردند.

عملکرد خوب سپاهان در لیگ ووشو بانوان

 

دور رفت از مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان، گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمعه ۱۷ بهمن ماه به میزبانی آکادمی ملی ووشو آغاز شد و با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.

بهترین عملکرد در بین تیم‌های شرکت‌کننده اختصاص به تیم فولاد مبارکه سپاهان داشت که سه پیروزی کسب کرد؛ ضمن اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ۲ برد و هیأت ووشو البرز یک برد به نام خود ثبت کردند.

پیروزی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال

در یکی از بازی‌های گروه اول تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مهمان فردوس قم بود که شاگردان وحید شمسایی توانستند با شکست فردوس همچنان به صدر نشینی خود در گروه اول ادامه دهند.

در گروه دوم نیز تیم کوثر اصفهان میزبان تیم مس سونگون بود که در پایان این دیدار به سود مس سونگون مهمان به پایان رسید.

درخشش دختران اصفهانی در رقابت‌های دو صحرانوردی کشور

محمدرضا برکت از درخشش دختران اصفهانی در رقابت‌های دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی بانوان کشور خبر داد و گفت: تیم نوجوانان دختران استان اصفهان مسیر ۴ کیلومتری مسابقه را طی کردند و بر روی سکوی سومی کشور ایستادند، تیم جوانان دختران استان اصفهان نیز موفق شدند با پشت سر گذاشتن مسیر ۶ کیلومتری مسابقه عنوان نایب‌قهرمانی کشور را برای استان اصفهان به ارمغان آورند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان از برگزاری این رقابت‌ها در صبح روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ در استان لرستان و شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: در این دوره از رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی کشور ۸۰ ورزشکار دختر از سراسر کشور حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند که در بخش انفرادی در رده سنی جوانان نیلوفر رضایی از استان اصفهان مقام سوم کشور را از آن خود کرد و مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

وی به کسب مجموعا ۴ جام در رقابت‌های دو صحرانوردی آقایان و بانوان قهرمانی کشور برای استان اصفهان در بهمن ماه جاری اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش قهرمانان، مربیان، داوران و کادر هیأت بوده است که به همه این عزیزان تبریک و خداقوت می گویم و امیدوارم این روزهای روشن و امیدبخش تداوم داشته باشد و بتوانیم مسیر آرزوهای قهرمانان استان را هموارتر سازیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول