اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر رفسنجان در ۹ ماهه سال جاری

شهردار رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع معابر سطح شهر در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر رفسنجان در ۹ ماهه سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد مختاری اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی و سازمان عمران شهرداری بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر زیرسازی، آسفالت‌ و لکه‌گیری شده است.

شهردار رفسنجان هدف از آسفالت‌ریزی معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد.

مختاری با اشاره به اجرای آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر بیان کرد: در 9 ماه اول سال جاری بیش از ۱۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۲۰ هزار متر مربع تسطیح و شن‌ریزی و ۵۴ هزار مترمربع لکه‌گیری انجام شده و همچنین تعداد ۱۶۹ کوچه و خیابان به متراژ بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع با حداقل قیمت و با همیاری مردم و مابقی با استفاده از آورده شهرداری زیرسازی و آسفالت شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای چندین پروژه بزرگ شهری که طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت‌های کاری شهرداری است که معاونت‌های شهرسازی و امور زیربنایی، خدمات شهری و سازمان عمران و حوزه اجرایی مناطق تلاش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت‌های مناسبی انجام دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول