اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عبدالهی: بی‌احترامی کادر فنی سایپا کار اشتباهی بود/آلومینیوم پدیده لیگ برتر فوتبال است

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اعتراض به نیمکت تیم حریف از سوی سایپا اقدامی خارج از عرف بود.

عبدالهی: بی‌احترامی کادر فنی سایپا کار اشتباهی بود/آلومینیوم پدیده لیگ برتر فوتبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمید عبدالهی عصر امروز بعد از پایان بازی آلومینیوم مقابل سایپا اظهار کرد: همانطور که فکر می‌کردیم سایپا بازی فیزیکی در میانه میدان داشت و به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی و ضدحمله بود که البته از اول هفته روی این موضوع کار کرده بودیم. 

وی تصریح کرد: می‌دانستیم یک بازی فوق العاده سخت داریم، به خاطر اینکه تفکر کادر فنی بر اساس این است که بازی فیزیکی کنند و در ضد حمله گل بزنند.

 مربی آلومینیوم اراک ادامه داد: در کنترل ضد حمله موفق بودیم در کنترل ایستگاهی‌ها خوب عمل کردیم اما یک لحظه غفلت کردیم  ولی خیلی زود به بازی برگشتیم و بازی را مساوی کردیم.

عبدالهی افزود: موقعیت های خیلی خوبی داشتیم، به ویژه در نیمه دوم با برنامه‌ریزی که کرده بودیم روی نقاط ضعف سایپا راحت می‌توانستیم سه گل بزنیم، اما فشار روی بازیکنان زیاد بود و استرس اجازه نداد بازیکنان گل بیشتری بزنند.

 

وی بیان داشت: گل تشریفات گل سالمی بود،  اما باید بازی را ببینیم، جابر انصاری موقعیت داشت که اگر تبدیل به گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد، در مجموع بازیکنان هم دل بودند و با تمام وجود بازی کردند و از همه تشکر می‌کنم.

مربی آلومینیوم اراک ادامه داد: برای آقای صادقی احترام قائلم، اما در مورد کادر فنی سایپا نمی‌خواهم صحبت کنم فکر نمی‌کردیم  با چنین کار فنی در نیمکت سایپا مواجه باشیم، شرایط جدولی سایپا را درک می‌کنم، اما به هیچ وجه بی‌احترامی آنان را درک نمی‌کنیم و از  تیمی مثل سایپا با اخلاقی بوده انتظار چنین برخوردی نداشتم.

عبدالهی گفت: تیم آلومینیوم اراک برای سال اولی که وارد لیگ شده همین الان فوتبال ایران باید برای بچه‌های این تیم دست بزنند، تیم فراتر از ساختاری که دارد بازی می‌‌کنند، همین الان بازیکنان قهرمان بازیکنان استان مرکزی هستند.

وی افزود: برای جایگاهی که کسب کردیم بسیار زحمت کشیده شده، توقع نباید بالا رود، استرس  بازیکنان زیاد است، بسیاری از بازیکنان تازه در لیگ برتر بازی می‌کنند.

مربی آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم پدیده لیگ برتر فوتبال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول