اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قبل از شروع بازی نتیجه را واگذار کردیم/ به جای داور بهتر است از ریش‌سفیدان استفاده کنیم

سرمربی بازارهای روز کوثر گفت: در مقابل تیم پرمهره و کادر فنی قوی مس ما حق اشتباه نداشتیم اما اتفاقاتی در پنج دقیقه مانده به بازی اتفاقاتی رخ داد که نیمی از نیمه اول بازی را از دست دادیم.

قبل از شروع بازی نتیجه را واگذار کردیم/ به جای داور بهتر است از ریش‌سفیدان استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی عصر امروز پس از شکست بازارهای روز کوثر مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مقابل تیم پرمهره و کادر فنی قوی مس ما حق اشتباه نداشتیم اما اتفاقاتی در پنج دقیقه مانده به بازی اتفاقاتی رخ داد که نیمی از نیمه اول بازی را از دست دادیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر ادامه داد: در حالی که سایر تیم‌ها سعی می‌کنند با هر ترفندی به سه امتیاز دست پیدا کنند، ما تلاش کردیم که میزبان شایسته‌ای باشیم؛ در ابتدای بازی شروع خوبی نداشتیم و در کمتر از ۸ دقیقه ۳ گل دریافت کردیم و سعی کردیم در بین نیمه‌ها بازیکنان را به سطحی که نیاز داریم برسانیم.

وی تصریح کرد: خوب بودیم، اما در مقابل تیمی مانند مس نمی‌توانیم اشتباهات این چنینی انجام دهیم و متاسفانه بدون تمرکز وارد زمین شدیم و تاوان آن را هم دادیم.

رستمی گفت: به غیر از قسمت فنی که همه دیدند بازیکنان همه تلاش خود را انجام داده‌اند؛ اما ما قبل از ورود به بازی نتیجه را واگذار کردیم و به نظر من اگر ما در این بازی‌ها شرکت نکنیم بهتر است و هزینه کمتری هم انجام می‌دهیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر بیان داشت: در چند روز مانده به لیگ تیم را تحویل گرفتیم و به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقلات لیگ، فرصت یارگیری نبود و به جز 10 بازیکن سال گذشته سال هایپر بازیکنی نداشتیم و از آنجا که بدهی‌های سال گذشته هایپر نیز باید تسویه می‌شد و سقف باشگاه ما برابر با کف پرداختی یکی از بازیکنان سایر تیم‌هاست، مجبور بودیم بسته به ظرفیت اقتصادی 3 بازیکن اضافه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود نفرات جدید ضعف‌های ما پوشیده می‌شود و امروز هم این سه نفر عملکرد قابل قبولی خواهند داشت.

رستمی درباره بازی بعدی تیمش مقابل ایمان شیراز گفت: این تیم با قدرت در مقابل ما ظاهر خواهد شد و ما نیز محکوم به برد در برابر این تیم هستیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر درباره علت اعتراضات به داوری در نیمه دوم گفت: در یک صحنه روند و نتیجه بازی به علت وقت‌کشی تغییر کرد؛ به نظرم اگر قرار است که بازی‌های اینگونه کدخدامنشی داوری شود، به جای داور از چند ریش‌سفید استفاده کنیم؛ البته تلاش داوران قابل ستایش است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول