اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وحدت و اتحاد مردم مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن در زمانی که وحدت و اتحاد در بین مردم وجود داشته باشد توانایی حضور و موفقیت نخواهد داشت، گفت: باید ۲۲ بهمن نشانه غلبه الله بر کفر بود را گرامی بداریم و از آن حفاظت و حراست کنیم.

وحدت و اتحاد مردم مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی توسط انسان‌هایی که مانند فولاد در مقابل حوادث مقاوم بودند، به وجود آمد، اظهار کرد: آنهایی که انقلاب را به وجود آوردند و در راه خدا تلاش کردند در مقابل همه سختی‌های آن هم ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آنهایی که به خاطر خداوند متعال قیام کردند هرگز به خود ترس راه نمی‌دهند، افزود: همانطور که خداوند نیز وعده داده عاقبت موفقیت و پیروزی با کسانی است که در راه خداوند متعال مقاومت کردند و نه از شاه و نه از آمریکا و نه از توپ و تفنگ آنها ترسیدندT بلکه ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار شهید در راه پیروزی و حفظ و حراست از آن تقدیم شده است، تصریح کرد: امروز انقلاب بیش از گذشته و با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۹ بهمن روز تاریخی برای انقلاب و ارتش است افزود: ارتش و همافران در این روز با بهت تاریخی خود به پیروزی انقلاب شتاب بخشیدند و همین امر موجب شد تا ارتش به عنوان فرزندان این ملت با مردم پیوند تاریخی بستند که نتیجه آن پیروزی انقلاب بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب با اتحاد مردم و حضور ارتش و رهبری پیامبر گونه امام راحل به پیروزی رسید، ادامه داد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند سال‌های گذشته نخواهد بود ولی مانند یک عید بزرگ برای مردم ایران است و باید حتی با نصب پرچم در سر در درب منازل این عید بزرگ را گرامی بزرگ بداریم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در زمانی که وحدت و اتحاد مردم وجود داشته باشد توانایی حضور و موفقیت نخواهد داشت، ادامه داد: باید ۲۲ بهمن نشانه غلبه الله بر کفر بود را گرامی بداریم و از آن حفاظت و حراست کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان خطه شور و شعور حسینی در رثای حجت‌الاسلام مظلومی داغدار شد، گفت: این فرزند برومند زنجان از جمله انسان‌های لایق و عالم و انسانی برجسته و والا بود و افتخار بزرگی برای مردم استان و زنجان بود.

وی با بیان اینکه رحلت حجت‌الاسلام مظلومی بسیار سخت و تلخ بود، افزود: تشییع بزرگ و ترحیم بزرگی برای این بزرگوار در قم  برگزار شد که من از همه کسانی در این زمینه سنگ تمام گذاشتند تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/۲۳۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول