اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار فرمانده منطقه یکم ندسا با مادران شهدا

سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم ندسا و حجت الاسلام سید عبدالعلی موسوی صالحی مسئول نمایندگی منطقه یکم به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه ( س ) و روز مادر به دیدار دو خانواده شهید رفتند.

دیدار فرمانده منطقه یکم ندسا با مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم ندسا و حجت الاسلام سید عبدالعلی موسوی صالحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه یکم به دیدار دو خانواده شهید رفتند.

این دیدارها که به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه ( س ) و روز مادر بود در ابتدا به دیدار خانواده پاسدار شهید  شریعت جوزری رفتند که  ضمن تبریک این ایام از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد برسی قرار دادند.

در این دیدار سردار غلامشاهی عنوان داشت: مادران خصوصا مادران شهدا مایه عزت و برکت این نظام و انقلاب هستند و افزود مادران و دختران امروز باید مادران و دختران شهدا را الگوی خود قرار دهند تا بتوانند زندگی پر خیر و برکتی داشته باشند و در پایان این  دیدار لوح تقدیری به خانواده شهید اهدا کردند.

در ادامه به دیدار خانواده شهید بابک خورگویی رفتند که ضمن تبریک ایام مسائل و مشکلات این خانواده را نیز همچون خانواده شهید شریعت جوزری مورد بررسی قرار دادند و در پایان لوح یادبودی به این خانواده نیز اهدا کردند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول