اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امروز با تحریم‌های داخلی مواجه هستیم/ «پهلوی» نوکر شرق و غرب بود

امام جمعه بیرجند گفت: امروز با تحریم‌های داخلی بر اساس احتکارها، گران‌فروشی‌ها و غیره مواجه هستیم تا تحریم آمریکا در حالی که اگر به آنچه در داخل کشور است عمل کنیم، تمام توطئه‌ها خنثی است.

امروز با تحریم‌های داخلی مواجه هستیم/ «پهلوی» نوکر شرق و غرب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت:  قدردانی ما از انقلاب به میزان معرفت ما از انقلاب است.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، برای کشورهای دنیا باورکردنی نبود چراکه دو ابرقدرت شرق و غرب، بر دنیا سلطه داشتند و در حال نابودی اسلام بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دستع قدرت الهی پیروز شد و به تعبیر امام خمینی(ره) معجزه بود، تصریح کرد: از جمله اقدامات انقلاب اسلامی این بود که سیستم بی‌منطق و بی‌دلیل شاهنشاهی را نابود کرد.

عبادی با بیان اینکه حکومت صالح می‌تواند بهترین بستر برای رشد انسان باشد، تصریح کرد: رژیم شاهنشاهی به دنبال سلطه از هر طریقی و برده‌‌سازی از جامعه ابود.

وی عنوان داشت: زمانی که استبداد داخلی و استعمار خارجی دست به دست هم دادند، غارت و دزدی مردم ایران به وسیله نوکری مانند «رضا پالانی» به وجود آمد، به طوری که بیش از دو هزار و ۴۰۰ روستا را از مردم گرفت و تصاحب کرد.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان ساخت: محمدرضا پهلوی از پدرش بدتر بود چراکه به انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها باج می‌داد و هیچ اراده‌ای از خود نداشت.

عبادی تصریح کرد: پهلوی نوکر شرق و غرب بود و در جنگ تحمیلی، شرق و غرب همراه مرتجعین منطقه علیه ما وارد جنگ شدند.

وی افزود:مردم با ایثارگری وظیفه خودرا در قبال این انقلاب انجام دادند، اما مشکلات از طرف افراد نمک‌نشناس داخلی ایجاد می‌شود و فرقی نمی‌کند مسئول بوده یا در لباس روحانیت باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آمریکا تحریم می‌کند، اما او کاره‌ای نیست بلکه مشکل از خودی است، تصریح کرد: اگر همه ما یکصدا شویم، آمریکا کاره‌ای نیست اما هر وقت کسانی به مستکبران رو دادند، طلبکار شدند.

عبادی تأکید کرد: امروز با تحریم‌های داخلی بر اساس احتکارها، گران‌فروشی‌ها و غیره مواجه هستیم تا تحریم آمریکا در حالی که اگر به آنچه در داخل کشور است عمل کنیم، تمام توطئه‌ها خنثی است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول