اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری رویدادهای مهم ورزش ناشنوایان آسیا در ایران

رقابتهای انتخابی فوتبال و بسکتبال بازی‌های المپیک ناشنوایان و مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در ایران برگزار خواهد شد.

برگزاری رویدادهای مهم ورزش ناشنوایان آسیا در ایران

محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسا و اقیانوسیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اعطای میزبانی رقابتهای انتخابی فوتبال و بسکتبال بازی های المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان به کشورمان، اظهار داشت: قبلا اعلام کردیم در صورتی که مالزی تا پایان ژانویه وضعیت‌ش برای میزبانی این رقابتها مشخص نشود، تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

پرگر ادامه داد: الحمدالله کشور ایران  آمادگی میزبانی‌اش را اعلام کرده است و کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با این اعلام آمادگی موافقت کرد. میزبانی رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته فوتبال و بسکتبال بعد از عید فطر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته هم اکنون همکارانم در حال پیگیری پیشنهاد ایران و مذاکره با مسئولان فدراسیون ورزشهای ناشنوایان هستند تا تمامی شرایط‌ش را اعلام کنند. سپس نامه رسمی کنفدراسیون ورزشهای ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ایران ارسال خواهد شد. سپس تاریخ دقیق و مکان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

رییس کنفدراسیون ورزشهای ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ایران باید همه شرایط را در نظر بگیرد تا بهترین شرایط را برای میزبانی این رقابت‌ها را فراهم کنند.

پرگر در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزشهای ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه خاطر نشان کرد: مجمع انتخاباتی و کنگره آسیا و اقیانوسیه هم همزمان با برگزاری رقابتهای انتخابی فوتبال و بسکتبال، در ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول